Beantwoord

Nieuwsbrief

• 23 June 2020
  • 6 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hallo,

Bestaat er ook de mogelijkheid dat klanten een vakje moeten aanvinken aan het einde van het bestelproces om zich op te geven voor de nieuwsbrief?
En nu hoeven ze alleen maar een naam en hun mailadres in te vullen. Kan je dit veld ook uitbreiden zodat ze meerdere gegevens moeten invullen?
Daarnaast moet er nu een code worden ingevuld bij zowel de nieuwsbrief als bij contact.
Is dit ook aan te passen? Ik vind namelijk die codes vaak erg onduidelijk.

icon

Beste antwoord door Ebbe 24 June 2020, 13:27

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Tinytoo, via Modules schakel je de nieuwsbriefoptie in. In de checkout wordt dan automatisch de optie om je in te schrijven toegevoegd. 

De code - reCAPTCHA - is niet uit te schakelen. Dit is tegen de spam en dus zeer wenselijk. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +16

@Tinytoo Is het met bovenstaande reactie gelukt?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi Ebbe,

ja het is gekukt! Dank je wel!

Reputatie 4
Badge +6

Leads verzameld via facebook ditrect inlezen in mijn webwinkel, kan dat? Mailchimp kan dat wel maar ik blijf het een vreselijk programma vinden. Het gaat er om dat mogelijke klanten hun inschrijving via facebook moeten bevestigen. (double opt in) 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Johan, nee dit gaat niet. Er is geen import functie. Klanten moeten zich via de nieuwsbrief tool aanmelden om in het klantbestand te komen. Mocht Mailchimp niet jouw tool zijn, dan kun je ook een bij Laposta kijken. 

Groet,
Ebbe

Badge

Is er ook een manier om te meten hoeveel van de aangemelde klanten de nieuwsbrief ook daadwerkelijk openen om te lezen? Dus hoeveel response er op is?

Ik heb elders een webwinkel gehad en daar kon dat wel, dan kan je ook zien wat wel of niet werkt.

Groetjes

Wilma

Reageer