Vraag

Nieuwe order komt niet binnen in order overzicht

• 7 February 2022
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Nieuw geplaatste order is niet zichtbaar in het orderoverzicht. 

Via de mail is er een order bevestiging binnengekomen met de bijbehorende bevestiging van mollie dat de ideal betaling geslaagd is. 

In het order overzicht is de order niet zichtbaar.

Bij de zoekfunctie op order komt deze wel naar boven, het is niet duidelijk waar de order is gezet.

Als je geen mail zou ontvangen bij een nieuwe order mis je de order van de klant!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Kan je even kijken of er niet toevallig een filter actief is bovenaan het orderoverzicht? Zo ja, dan even de filter resetten.

Reputatie 6
Badge +5

Ik heb dit net ook voor de 2e keer meegemaakt. Eerste keer gelaten voor wat het was. Nu opnieuw en het is niet onoverkomelijk maar je kunt hem zo maar over het hoofd zien als je niet ook je mail continue in de gaten houdt (en zoiets zou na een vrije zondag kunnen gebeuren).

Heb ook een berichtje direct naar MWW gestuurd maar wilde ook even reageren op dit berichtje zodat je weet, dat je niet de enige was.

En nee, geen filter actief :-)

Ik heb dit net ook voor de 2e keer meegemaakt. Eerste keer gelaten voor wat het was. Nu opnieuw en het is niet onoverkomelijk maar je kunt hem zo maar over het hoofd zien als je niet ook je mail continue in de gaten houdt (en zoiets zou na een vrije zondag kunnen gebeuren).

Heb ook een berichtje direct naar MWW gestuurd maar wilde ook even reageren op dit berichtje zodat je weet, dat je niet de enige was.

En nee, geen filter actief :-)

Thank's voor je reactie, weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt:-) !

Reputatie 5
Badge +7

Wij hebben dit ook gehad. De bestelling werd verder naar onder geplaatst daar ik waarschijnlijk al langer bezig was dan een maand om de bestelling af te ronden Veranderde ik de filter in een oudere datum dan zag ik hem namelijk wel. 

Ik kreeg toen dit te horen. Of dit probleem nu nog steeds zo is weet ik niet

Reageer