Nieuw lid

• 1 April 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

Ik ben Christiaan en heb me net aangemeld voor deze community!
Mijn webwinkel zijn wandelstok-wandelstokken.nl en rollatorschopping.nl.

Dit is een leuk initiatief om zo contact te onderhouden met andere webwinkeliers om van elkaar te leren.

De komende tijd ga ik hier zeker gebruik van maken!

Groetjes,
Christiaan

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Inderdaad, ik ben heel blij dat er weer een forum is voor MWW
Jaren geleden was er ook een gebruikersforum, maar het werd opgeheven.
Heel jammer vond ik dat. 
Je kon ook dingen onderling bespreken, zoals problemen met klanten. Of hoe je administratie moest doen. Of kleinere onduidelijkheden over vormgeving, waar je het personeel van MWW niet wou bellen of mailen.

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @christiaan, leuk dat je je hebt aangemeld! Hopelijk ga je veel hebben aan de community :muscle:

Reputatie 7
Badge +16

Je kon ook dingen onderling bespreken, zoals problemen met klanten. Of hoe je administratie moest doen. Of kleinere onduidelijkheden over vormgeving, waar je het personeel van MWW niet wou bellen of mailen.

Dat is precies één van de redenen waarom wij een community (weer) zijn gestart. Ik heb zelf een aantal jaar op de support afdeling gewerkt bij MWW. Vaker kregen we goede vragen waar wij zelf niet zo veel kennis van af hebben. Denk aan de boekhouding, of waar je verpakkingsmateriaal kan kopen. Met de community kun je makkelijk in contact komen met mensen die hier wel ervaring mee hebben :muscle:

Reageer