Vraag

niet afgeronde order staat op "in behandeling" en voorraad wkrdt afgebkekt

• 14 March 2022
  • 5 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Klant annuleert de betaling. Toch komt de order binnen als "bestelling in behandeling" en wordt de voorraad afgeboekt. Heb al meerdere orders zo.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Dit heb ik ook een tijdje gehad. Ik had begrepen dat dat inmiddels opgelost was. In ieder geval heb ik het de afgelopen paar weken niet meer gehad maar ik heb dit ook een aantal keer gehad. Het bleek (bij mij) te maken te hebben met dat de betaling niet goed door komt bij klarna en uiteindelijk de enige mogelijkheid was om (door klarna) de order te laten annuleren. Het was best tijdrovend (ook voor de klanten)

Reputatie 6
Badge +5

Ik denk overigens, dat dit met de storing van vanochtend te maken heeft (gehad)

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag!

Deze bug staat nu al een tijdje open. Ik ga intern even navragen wat de status van het onderzoek nu precies is.

Reputatie 6
Badge +5

Hi Arjan, 
Wat ik in het verlengde hierbij gehoord heb (en ook zelf meegemaakt) is dat wanneer dit gebeurt de internetbrowser ook de gegevens vasthoudt en de klant nooit meer op de website komt maar altijd blijft ‘hangen’ in de betaling. Zelfs dagen later totdat ze de cache legen. En lang niet alle klanten weten hoe je dit moet doen.

Reputatie 6
Badge +8

Klopt, speelt al zo'n 3 maanden ongeveer. Al moet ik zeggen dat ik er de laatste paar weken minder tot geen last meer van heb gehad *klopt af*

Heeft er o.a. mee te maken dat sommige bestellingen toch "in behandeling" doorkomen als de klant de iDEAL betaling tijdens het betaalproces annuleert.

Reageer