Hoi,
Ik heb een vraag. Kan ik het navigatiemenu ook aanpassen zodat het schermbreedte aanneemt i.p.v. paginabreedte. Ik vind het optisch nu niet zo mooi… zie onderstaande afbeelding

Beste antwoord door Brechtje
Bekijk origineelHoi,
Ik heb een vraag. Kan ik het navigatiemenu ook aanpassen zodat het schermbreedte aanneemt i.p.v. paginabreedte. Ik vind het optisch nu niet zo mooi… zie onderstaande afbeelding
Beste antwoord door Brechtje
Bekijk origineelJe kunt de achtergrond kleur schermbreed maken. Dit kan via Instellingen / Vormgeving / Template Instellingen onder het tabje Header. De subbalk kun je dan schermbreed maken.
Het navigatiemenu zelf, dus de linkjes die in deze balk staan, blijven wel maximaal 1100px breed (dus niet schermbreed).
Hoi Brechtje,
Bedankt voor je reactie!
Jammer dat wat ik wil, dus helaas niet kan… ik vind het nu namelijk niet zo mooi dat de bovenste balk wel helemaal doorloopt en van het navigatiemenu niet… Ik ga kijken of ik de categorieën anders kan noemen of weglaten zodat de navigatiebalk uit 1 regel bestaat. Dan ziet het er wellicht ook al anders uit.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.