Vraag

Myparcel inleverbericht bij afhalen locatie

• 15 March 2022
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hoi! Ik heb in mijn webshop de optie dat je je pakket afhaalt bij een PostNL locatie (ik werk met MyParcel). Ik heb een levertijd van 3 a 4 werkdagen. Helaas gebeurd het dat wanneer de klant vandaag besteld, morgen al een waarschuwing komt van MyParcel dat ik het pakket moet inleveren.

Bij een bezorgafspraak aan huis kan ik de dagen aangeven die ik nodig heb om te kunnen leveren. Als men nu besteld is de eerstvolgende datum volgende week dinsdag. Maar bij de opties afhalen op locatie heb ik die mogelijkheid niet. Hoe lossen julllie dat op?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@Nanaas Maak jij gebruik van van deze optie? En weet je dan toevallig hoe je dit kunt oplossen?

Reputatie 7
Badge +9

@Nanaas Maak jij gebruik van van deze optie? En weet je dan toevallig hoe je dit kunt oplossen?

Ik maak gebruik van deze optie, maar ik krijg geen waarschuwing van MyParcel dat ik het pakket moet inleveren naar mijn weten. Ik verzend binnen 1-2 werkdagen. Komt dat doordat jouw klant bijvoorbeeld de volgende dag levering zelf al opgeeft @Gertrude? Ik heb helaas niet kunnen vinden waar je de minimale levertijd in kunt stellen voor deze optie.

Reputatie 2
Badge +4

Hoi, dankje voor jullie reacies! Ik heb er met MyParcel over gebeld, het is inderdaad niet in te stellen. Ik heb een verzendtijd van 3-4 werkdagen. Dus ik wordt dan een beetje zenuwachtig als er zo'n bericht langskomt (: Maar andere kant heb ik er nog nooit een klant over gehoord, ik denk dat het gewoon duidelijk genoeg is dat ik deze verzendtijd aanhoud.

Reageer