Vraag

MWW Klantdagen

Reputatie 7
Badge +11

Beste MWW mede gebruikers,

Wie zijn er allemaal op de mww klantdagen in 2019 geweest ? En wat is jullie mening.

Persoonlijk was het een erg leuke dag. Ondanks dat het voor mij een heel eind rijden was. Het is erg leuk om de mensen eens in het echt te ontmoeten. Ik heb erg veel mooie leuke dingen gezien die waar ze mee bezig waren of in de toekomst zouden gaan. Helaas is er nog niet echt veel uit die dagen nu te gebruiken voor ons als mijnwebwinkel gebruikers.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Gaan we goed maken, dat beloof ik :wink:

Badge +3

Ben er niet geweest, maar lijkt me zeker leuk om er de volgende keer bij te zijn. Ben eigenlijk ook benieuwd of er een groep van gebruikers is waar regelmatig mee gespart wordt. En verder is het misschien een idee om een soort van “mastermind” op te zetten met collega MWW webshopeigenaren die naar NEXT level  willen. Mochten er meer mensen in zo iets geïnteresseerd zijn, dan graag in de comments vermelden.

Reputatie 2
Badge +3

Ik was er ook bij en ook voor mij was het ook een hele reis vanuit Oldambt.
Ik heb wel erg van de dag genoten en vond het sparren leerzaam en inspirerend en ook de dag een maand later om alle uitwerkingen te zien vond ik erg leuk. Ook de ontmoeting met de MWW medewerkers was aangenaam. Ik wacht nu eigenlijk met smart op de uitrol van al deze mooie verbeteringen. Lijkt me erg gaaf om het in de praktijk te gaan brengen.

Reputatie 1
Badge +2

Zelf ben ik er niet geweest, maar het lijkt me wel erg leuk om er de volgende keer bij te zijn. :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +11

Ik was er ook bij en ook voor mij was het ook een hele reis vanuit Oldambt.
Ik heb wel erg van de dag genoten en vond het sparren leerzaam en inspirerend en ook de dag een maand later om alle uitwerkingen te zien vond ik erg leuk. Ook de ontmoeting met de MWW medewerkers was aangenaam. Ik wacht nu eigenlijk met smart op de uitrol van al deze mooie verbeteringen. Lijkt me erg gaaf om het in de praktijk te gaan brengen.

Vanuit het hoge noorden is het wel een stukje. We hadden toen wel kunnen carpoolen wij komen uit Veendam.

Reputatie 2
Badge +3

@powerfulproducts.nl Ja dat had zeker gekund, Veendam is maar een stukje hier vandaan. Ik ben op het OV aangewezen, dus was een dag eerder al gegaan en in een B&B overnacht in Oss. Want om om 9.00 uur in Oss te zijn vanuit Winschoten met het OV is niet te redden. Op de terugweg had ik de pech dat de treinen vanuit Zwolle niet meer reden richting Groningen en kon ik gelukkig met Tiemieke van Creamijn die ook op de klantendag was mee rijden naar huis en heeft mijn man mij daar 's avonds opgehaald, was dus een hele onderneming zo'n klantendag :grinning: Maar erg leuk om meegemaakt te hebben.

ik hoop dat we snel de uitbreidingen gaan zien die we toen gezien hebben. Door de wijzigingen die gedaan zijn met het gastenboek etc is er vast ruimte voor nieuwe functies.

Reputatie 7
Badge +16

Zouden jullie het leuk/interessant vinden als wij vaker klantdagen organiseren? Dat zal dan nu online zijn, dat scheelt weer in de reistijd:sweat_smile: Maar dat we bijvoorbeeld maandelijks een dag of een avond organiseren waarin we in gesprek gaan met klanten of dat wij bijvoorbeeld een gastspreker regelen die over een bepaald thema komt praten. 

Reputatie 2
Badge +3

@Ebbe Ja lijkt me leuk!

Reputatie 6
Badge +7

Ik zit al een tijdje bij MWW maar heb die klantdagen even gemist denk ik. Ik heb ook wel interesse.

Reputatie 7
Badge +16

Daar gaan we dan maar werk van maken:wink:

Reageer