Vraag

Moeilijkheden met foto"s ordenen/toevoegen

• 7 June 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik vind het zeer irritant werken(foto’s plaatsen) , we hebben een pagina om ons voor te stellen,tekst en daaronder foto’s.

Ik wil ergens tussen 2 foto’s een foto bijplaatsen,en dit lukt niet, heel vanboven de foto zetten en dan naar beneden op de correcte plaats zetten lukt ook niet.

Ook als je afbeelding wil invoegen en je bladert erdoor zijn ze veel te klein om gemakkelijk te vinden.

Soms vrees ik dat ik met mijn webwinkel een verkeerde keuze gemaakt heb

Het gaat over deze pagina  https://www.saloncapelli.be/c-5028933/over-ons-fotogalerij/

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

1 reactie

Badge +2

Jammer om te horen dat het niet helemaal lukt! Als je een afbeelding selecteert, kun je met pijltje rechts naar de volgende regel gaan. Druk op enter om een nieuwe regel toe te voegen, klik op de knop “centreren” om de cursor te centreren, en kun je vervolgens een nieuwe afbeelding plaatsen.

Wordt er een nieuwe afbeelding geselecteerd als je dat doet? Dan zou je helemaal bovenaan (onder de tekst, maar boven de eerste afbeelding) een extra regel kunnen maken door op enter te drukken. Centreer daarna de cursor. Nu kun je de bovenste afbeelding één regel naar boven slepen. Vervolgens kun je een voor een de andere afbeeldingen naar boven slepen, totdat je de ruimte hebt om een nieuwe afbeelding toe te voegen!