Vraag

Mobiele navigatiemenu

• 12 November 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hallo community,

Sinds enkele dagen ondervind ik een vervelend probleem op mijn mobile site. Zodra er op het navigatie menu wordt geklikt lijkt de site weer opnieuw te laden/ te verspringen i.p.v. een dropdown menu van mijn product pagina's. Ik heb geen idee waardoor dit komt. Ik heb het navigatie menu rechts staan net onder mijn pagina header. Ik heb al enkele andere posities uitgeprobeerd, maar tevergeefs. Voor mijn site is dit redelijk ernstig aangezien meer dan 90% van mijn klanten een mobiel apparaat gebruikt.

Mijn website URL: www.surinaamse-tonka.nl

Als een van jullie een oplossing weet dan zou ik zeer dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet,

Aniel Sheombar

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hallo community,

Sinds enkele dagen ondervind ik een vervelend probleem op mijn mobile site. Zodra er op het navigatie menu wordt geklikt lijkt de site weer opnieuw te laden/ te verspringen i.p.v. een dropdown menu van mijn product pagina's. Ik heb geen idee waardoor dit komt. Ik heb het navigatie menu rechts staan net onder mijn pagina header. Ik heb al enkele andere posities uitgeprobeerd, maar tevergeefs. Voor mijn site is dit redelijk ernstig aangezien meer dan 90% van mijn klanten een mobiel apparaat gebruikt.

Mijn website URL: www.surinaamse-tonka.nl

Als een van jullie een oplossing weet dan zou ik zeer dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet,

Aniel Sheombar

Hier identiek hetzelfde probleem en al heel wat orders misgelopen daardoor !

Hoi Aniel,

Heb precies hetzelfde probleem. Heb gister dezelfde vraag hier op de community gezet. De meeste klanten kopen inderdaad via mobiel, en als ze niet meteen het menu kunnen openklappen zijn ze weg… Hoop echt dat het snel wordt opgepakt! groetjes Theressa