Iemand idee hoe het kan dat orders na een tijd veranderd worden.
We zijn bezig met de belasting van de afgelopen 3 maand, en dan kom ik een bestelling/betaling tegen van 40 euro.. maar in mijnwebwinkel is het een bestelling van 9 euro.. en er staan producten in die mevr nooit besteld heeft.. ( heb namelijk geappt met deze mevr,en kan de bestelling achterhalen)
Dit is de afgelopen maanden al vaker gebeurd.. ben zo klaar met mijn webwinkel..en gebeuren hele rare dingen
Mijnwebwinkel veranderd mijn orders...
En het is niet zo dat je een andere bestelling bekijkt van dezelfde klant? Of dat je een dubbel ordernummer hebt?
Niet dat het dan wel.zou kunnen. Maar de artikelen zijn niet toevallig later aangepast? Vreemd heb dit ook nog niet mee gemaakt.
Mevrouw koopt een speelgoedbroodrooster, en een spel,totale waarde 39,98, hiervoor krijgt ze een tikkie.
Ze betaald (zonder verzendkosten,omdat ze het ophaalt) Ik zet de order op afgerond, en kijk er dus niet meer naar om. Nu alles aan het invoeren bij de belasting, en staat dit ordernummer op 9,97, ze heeft volgens mijnwebwinkel 2 kerstdienbladen gekocht en verzendkosten…
Ik heb dit de vorige periode ook al gehad… maar dacht dat ik het verkeerd deed..dus nu alles in de gaten gehouden.. en nu dus 2 bestellingen die dus verkeerd zijn
Uit deze informatie kan ik niet ophalen wat er precies aan de hand is. Dat wij orders aanpassen is vrijwel uitgesloten, hier zijn altijd meerdere menselijke handelingen voor nodig. Ik wil wel laten uitzoeken wat er dan wel aan de hand is. Kun je alle informatie, dus ordernummer, screenshots etc. Mailen naar info@mijnwebwinkel.nl? Het supporters neemt het dan over en gaat het onderzoeken.
Thanks!
Ik heb dit zelf nog nooit eerder gezien of gehoord moet ik zeggen.
Omdat je aangeeft dat je een betaling van € 40 aantrof, maar binnen het MWW-systeem het maar een bestelling was van € 9, en mevrouw niet meer spullen besteld heeft om aan die € 40 te komen, ligt er dan geen probleem bij je betaalprovider wellicht? Of lees ik je probleem dan verkeerd?
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.