Dikke storing dus, bij jullie ook?
Mijnwebwinkel beheeromgeving en de website liggen eruit
Daar gaan we weer… pfff ik kan zo echt niet door werken.
ik vermoed dat omdat dit de drukste dagen zijn van het jaar? De server overbelast is? 🙈😭

Kom ooooop, MWW!
Echt helemaal waardeloos dit. Drie keer binnen 24 uur en dat een paar dagen voor Kerst. Wordt tijd voor een tegemoetkoming onze kant op!
Een gepaste compensatie zou wel op zijn plaats zijn. Op zn minst het maandbedrag halveren of beter nog helemaal!!
Dit is wel erg slecht hoor.
Zit er niemand van de storingsdienst er bovenop om te voorkomen dat het weer gebeurt?
Wij lopen nu inkomsten mis.
Echt waardeloos dit…
Ik snap dat een systeem een keer kan uitvallen, maar problemen die al 2 dagen aanhouden dat kan er bij mij niet in.
Er zullen vast heel veel mensen heel hard aan het werk zijn om het een en ander op te lossen.
Volg de statuspagina: https://status.myonlinestore.com/#
Nou lekker dit, ik dacht nog wat omzet te maken voor het einde van het jaar maar dat wordt wel lastig zo. Hoe gaan we dit fixen mww?
Not again please!!!! 😡
Drukste dagen van het jaar (en we hebben het (bijna) allemaal al zo moeilijk om tegen de groten te blijven opboksen) en dan dit… so not amused….
Nou … dit is idd echt te gek voor woorden.
Compensatie is echt het minste hoor ! Het was al een moeilijk jaar en dit zorgt nog eens voor een serieus inkomsten verlies. Betalen we daarvoor ? Los het op !!!
Not again please!!!! 😡
Drukste dagen van het jaar (en we hebben het (bijna) allemaal al zo moeilijk om tegen de groten te blijven opboksen) en dan dit… so not amused….
Echt exact dit ! Het is alsof we geen geld mogen verdienen ofzo …
Er was een een geplande update vannacht. Maar het is nu ook down. Wel balen en het is niet even 5 min. Vast een Ddos aanval. Zijn de laatste dagen veel bedrijven aangevallen.
Echt zo slecht dit!
wel de prijzen verhogen maar de service is zwaar onder de maat!
Ik heb twee sites lopen bij mww en loop dus veel inkomsten mis
Ik begrijp echt niet dat dit voor een derde keer in 24 uur kan gebeuren en dat er ook geen enkel systeem blijbaar is die dit opvangt!
Dit kan toch niet dat het voor de derde keer alles eruit ligt? De winkel bij ons is vandaag open en verwacht nog wel wat klanten die wat willen halen voor de kerst. Kan nu geen prijzen zien, dus kan de klanten allemaal naar huis sturen. De kassa app werkt ook niet dus klanten die van ver komen naar ons kan ik niet helpen. Vind dit echt heel slecht dat het zo vaak eruit ligt en zeker aan het einde van het jaar.
dat is flink balen, dat alles eruit ligt.
ik kan de bestellingen dan ook niet afronden.
dit kost klanten en geld.
Wat een drama!!! Derde keer in 24 uur en nu ligt alles er gewoon al 2 uur uit!
3 webshops plat. Wat een ellende en dan die vreselijke pagina waar mijn klanten op komen! Kan er nou niet een fatsoenlijke landingspagina komen waar staat aangegeven dat er een storing is.
En wat goed dat jullie eigen site gewoon draait.
3 webshops plat. Wat een ellende en dan die vreselijke pagina waar mijn klanten op komen! Kan er nou niet een fatsoenlijke landingspagina komen waar staat aangegeven dat er een storing is.
Ja dat vind ik ook raar dat hun eigen site wel gewoon werkt. Ze liggen blijkbaar niet echt wakker van de problemen heb ik de indruk!
Ik moet zeggen dat de appjes en reacties op Facebook ook echt genieten zijn. Heerlijk wakker worden zo.
Update?
Ja dat vind ik ook raar dat hun eigen site wel gewoon werkt. Ze liggen blijkbaar niet echt wakker van de problemen heb ik de indruk!
Er wordt achter de schermen hard gewerkt aan een oplossing. Hoop wel dat deze snel komt? Moet nog zo veel orders inpakken. Kan nu niets… en ik was bewust vannacht om 2.30 begonnen met orders inpakken omdat ik bang was dat als het platform weer druk werd er misschien weer een storing zou komen. Helaas is dat gebeurd rond 6:00 uur.
Ik had direct een mail gestuurd naar MWW. Daar werd wel om 6:45 op gereageerd. Dus ze zijn er echt mee bezig. maar ja… hoe ongelukkig is deze timing? Voor iedereen. En inderdaad een betere landingspagina zou fijner zijn. Dan al die lelijke codes etc.
Vind dit echt niet tof!
Klanten zijn me vanaf gisteren al aan het berichten.
Ik kan nu helemaal niks :(
in afwachting
waxxies.nl
Duurt wel heel lang :(
Duurt wel heel lang :(
Wacht al 3 uur… 😫
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.