Dikke storing dus, bij jullie ook?
Mijnwebwinkel beheeromgeving en de website liggen eruit
Ook hoer werd ik door een klant geattendeerd op het feit dat de site eruit lag.
zowel beheer als shop niet bereikbaar 😳
Je bedoelt neem ik aan ‘ook hier'?
🤣
Waarom draait er geen systeem parallel om dit soort situaties op te vangen?! Technisch is dit niet complex...
Waarom draait er geen systeem parallel om dit soort situaties op te vangen?! Technisch is dit niet complex...
Breng hen niet op ideeën om terug een prijsverhoging door te voeren….
Het duurt te lang 😐
Er staat al een half uur dat de oorzaak bekend is en dat er een fix wordt uitgerold.
Waarom niet even de oorzaak delen zodat we weten wat er aan de hand is en / of melden hoe lang het duurt. En een schatting is prima. (En die schatting bij werken als er extra vertraging is ook)
Maar het is te vaag waardoor je niets weet en elke 2 minuten op refresh drukt…
Hier lukt op dit moment het weer in te loggen en ook beheer lijkt het te gaan doen
Wordt weer gevalletje overwerken voor de webshop houder hier😒
alles draait terug. Kassa App wel volledig opnieuw moeten instellen.
We zijn inderdaad weer online, maar draaien momenteel op 1/3 kracht. Je zult dus nog wel enige traagheid ervaren. Hier wordt nog aan gewerkt.
Ook de eventuele traagheid is verholpen. Het incident is verholpen, maar we blijven de boel monitoren.
Systeem ligt er weer volledig uit!! 😡
Ook de eventuele traagheid is verholpen. Het incident is verholpen, maar we blijven de boel monitoren.
Dat hoop ik dan maar want het is weer plat en ik kan niet genoeg benadrukken dat de timing ongeloofljk klote is
Laat even weten dat jullie het ook weer weten!
Het staat inmiddels ook weer op de status-pagina maar ik baal er wel echt van. Storingen gebeuren en horen er af en toe een beetje bij maar op 20 december mag eigenlijk niet
Ja.
Alles ligt er weer uit….
Sterkte voor iedereen die nu zijn kerstinkomsten mis loopt…..
Dikke storing dus, bij jullie ook?
Yep hier ook, over timing gesproken.
Echt niet ok jongens, prijzen verhogen en dan deze service leveren is niet ok !
De website is weer terug.

Vannacht om 2.30 begonnen met werken (lees orders inpakken)… om de opgelopen achterstand van gisteren door de 2 storingen in te lopen. Is er nu weer een storing? 😫😭😭
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.