Beantwoord

Mijn Footer is verdwenen! En vervangen door de footer uit mijn andere shop

• 9 April 2022
  • 9 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Wat is dit? Bij toeval kijk ik op mijn website en zie tot mijn grote schrik dat mijn footer verdwenen is en in het geheel vervangen door de footer uit mijn GROWshop (welke nog geheel in ontwikkeling is!!)

Ik had een complete, prachtige footer waar heel wat uurtjes werk in hebben gezeten!! Helemaal verdwenen? Hoe dan?

En het is nu zaterdagavond en ik kan niemand bereiken van MWW…
Ik hoop dat er een backup is! Dit is zo slordig voor mijn klanten! Er staat geen lettertje adres of welke info dan ook die mijn site betrouwbaar maakt! Ik zou niks kopen op mijn webshop als ik mijn klanten was!
Ik baal..

icon

Beste antwoord door powerfulproducts.nl 10 April 2022, 10:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Staan deze wel bij jou aan ? En dan vooral de footer. Mogelijk kun je de elementen weer terug

plaatsen 

Je moet he dan zo hebben 

Reputatie 7
Badge +8

Ik zie dat dit er in staat. is het iet iets met kleur dat de kleur van de tekst weg valt. Je kunt gewoon in de elementen kijken en eventueel aanpassen 

Reputatie 2
Badge +3

O sorry ik klik bovenstaande per ongeluk aan als beste antwoord (:

Dank voor je reactie! 

De footer die je ziet is precies de footer van mijn webshop die ik aan het inrichten ben. Dit is een grow shop. In de originele shop waar deze footer dus hoort is de achtergrond wit en heb ik een heel ander lettertype.

In deze shop (yesforyou) hoort mijn eigen footer te staan, met adres, whatsapp, echt álles. Volledig ingerichte footer! Helemaal verdwenen!

Zelfs als ik een footer van mijn ene webshop in zijn totaal zou willen kopieeren naar een andere webshop, is dat niet mogelijk... daarom weet ik dat het niet mijn fout is.

Bij indeling klopt alles. Alleen de inhoud is dus van mijn andere webshop..

Reputatie 4
Badge +5

Wat vervelend @Gertrude!
Wanneer heb je de footer van gemaakt? Heb je niet per ongeluk achter de schermen hem in de verkeerde webshop gemaakt?

Reputatie 7
Badge +16

Hi Gertrude,

Ik heb van mijn collega Merel begrepen dat ze jou hebben gesproken en ervoor gaan zorgen dat je footer weer terug komt. 

Mochten wij nog iets kunnen betekenen, dan horen we het graag. 

Reputatie 2
Badge +3

Dank voor de reacties,

@Ebbe Vanmorgen inderdaad contact gehad met MWW. Helaas kan de footer niet teruggehaald worden met een backup, maar Merel heeft inderdaad lief meegedacht om te kijken naar een nieuwe footer.

Wat vooral belangrijk is, is hóe dit is gekomen en hoe het kan worden voorkomen…

De fout lijkt bij mij te liggen zonder dat ik wist dat ik deze fout maken kon! Ik heb sinds kort 2 webshops en heb ze dan beiden geopend in een tabblad. Blijkbaar kan dat niet, werken in 2 verschillende shops tegelijkertijd. Wel in een andere browser. Ik heb erg veel geluk gehad dat het alleen de footer is (en vorige week de snelkoppelingbalk waarschijnlijk ook om deze reden) het had veel erger kunnen zijn als bijv al mijn pagina's verdwenen waren geweest. Ik ben dus met de schrik vrij, hoewel er echt úren werk in die footer hebben gezeten.

Ik zou heel graag zien dat er een waarschuwing ergens kwam te staan om nooit in 2 webshops tegelijk te werken. Ik wist het echt niet. Had het wel graag geweten. Dacht dat 2 tabbladen veilig genoeg zouden zijn.

Reputatie 6
Badge +8

Oh nee, dat wist ik ook niet, zonde van al je werk, maar hoe dan nog de ene footer in de andere shop kan belanden, toch best knap. Je hebt toch twee andere inlognamen? 

Wat ik me dan ook gelijk afvraag, kun je ook niet werken met twee tab-bladen open aan dezelfde webshop? Dat doe ik zelf ook vaak.. 😅 @Merel

Reputatie 2
Badge +3

Oh nee, dat wist ik ook niet, maar hoe dan nog de ene footer in de andere shop kan belanden is best knap. Je hebt toch twee andere inlognamen? 

Wat ik me dan ook gelijk afvraag, kun je ook niet werken met twee tab-bladen open aan dezelfde webshop? Dat doe ik zelf ook vaak.. 😅 

Nee ik heb 2 winkels onder 1 inlognaam. Ik heb in mijn browser gewoon 2 tabbladen open. En werk zo in beide winkels per tabblad. Dat mag/kan dus blijkbaar niet… 

Per winkel meerdere tabbladen lijkt me geen probleem?

Reputatie 4
Badge +3

Ja is wel een probleem en dat ligt aan de cookies en je browser. Dat is niet uniek voor Mijnwebwinkel.
Bij bol.com heb ik hetzelfde als ik met mijn 2e account inlog op tabblad 2 dan is tabblad 1 ook meteen mijn 2e account geworden. Alleen een andere browser of incognito-schermen helpen daartegen

Reageer