Vraag

Microdatatags invoeren / Facebook pixel

• 18 October 2020
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Voor het koppelen van mijn facebookshop heb ik een pixel gemaakt, de pixel ID ingevoerd in mijnwebwinkel bij kopje adverteren…. alles wel maar de pixel geeft een foutmelding in Facebook dat deze nog niet is geactiveerd omdat ik de microdatatags moet invoeren. Mijn vraag: Waar kan ik deze microdata invoeren? Groet, Zanzz

4 reacties

ik heb dus hetzelfde probleem maar ik zie dat er in die 9 maanden niemand heeft gereageerd. Is het jou gelukt inmiddels?

Reputatie 7
Badge +16

@Inpakkendoejezo Als ik de Facebook Pixel helper bekijk lijkt het goed te staan. Heb je meer info van de foutmelding?

Hoi Ebbe, wat fijn dat je reageert.

Ik ben bij elk product de korte omschrijving aan het toevoegen en nu ziet hij iedere keer iets meer artikelen. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft?

Verder krijg ik mijn facebook winkel niet geopend omdat hij maanden geleden is afgekeurd. In de tussentijd zijn er al veel dingen verbeterd (vind ik zelf hahaha) maar ik kom niet in aanmerking voor een nieuwe beoordeling. Enig idee hoe ik dat kan doen? Is dat ook pas mogelijk als ik bij elk product de korte omschrijving heb toegevoegd misschien? Ik zal kijken of ik het nog naar  voren kan halen om een foto te maken maar het is zo'n doolhof dat facebook.

Met vriendelijke groeten,

1. Hommering

Reputatie 7
Badge +16

Hoi Ebbe, wat fijn dat je reageert.

Ik ben bij elk product de korte omschrijving aan het toevoegen en nu ziet hij iedere keer iets meer artikelen. Ik weet niet of dat er mee te maken heeft?

Verder krijg ik mijn facebook winkel niet geopend omdat hij maanden geleden is afgekeurd. In de tussentijd zijn er al veel dingen verbeterd (vind ik zelf hahaha) maar ik kom niet in aanmerking voor een nieuwe beoordeling. Enig idee hoe ik dat kan doen? Is dat ook pas mogelijk als ik bij elk product de korte omschrijving heb toegevoegd misschien? Ik zal kijken of ik het nog naar  voren kan halen om een foto te maken maar het is zo'n doolhof dat facebook.

Met vriendelijke groeten,

1. Hommering

Het lijkt mij niet dat je per se de korte omschrijving toe moet voegen:thinking:  Mijn kennis van Facebook is alleen beperkt. Heb je het helpcentrum van Facebook al eens bekeken? Wellicht dat daar meer info staat over waarom je niet in aanmerking komt voor een nieuwe beoordeling. 

Reageer