Vraag

Meting facebook advertenties loopt niet goed

• 1 November 2022
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik maak gebruik van Facebook advertenties, maar de meting bij mijnwebwinkel gaat helaas niet goed. 

Ik heb bijvoorbeeld wel verkopen via de advertenties, maar dit wordt dan niet vermeld in de rapportage of de bedragen kloppen niet etc.

Wordt dit opgelost en zo ja op welke termijn? Buiten dat je je advertentie’s niet meer exact kunt bijwerken aan de hand van de cijfers zijn er nu zelfs bedrijven die niet meer willen samenwerken met mensen die bij mijnwebwinkel zitten om deze reden.

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Liesje,

Dit gaat inderdaad opgelost worden. Momenteel is er voorrang gegeven aan de ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten zoals Spaarprogramma's en een update van de kassa app. Het verbeteren van de Facebook metingen zijn nog niet ingepland. Dit zal op zijn vroegst in 2023 plaats vinden. 

Reputatie 2
Badge +1

Hallo Ebbe,

Waarom wordt er voorrang gegeven aan nieuwe functionaliteiten? Is het niet handiger om eerst ervoor te zorgen dat de huidige functionaliteiten werken? Facebook metingen zijn nogal belangrijk voor mensen die adverteren via Facebook/instagram en lijken mij een prio te hebben ipv ergens in 2023...