Vraag

Menu in beheeromgeving onbruikbaar? (mobiel)

• 29 October 2021
  • 8 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 6
Badge +8

Ik merk dat sinds vanmiddag ik op mijn mobiel het menu binnen de beheeromgeving niet kan gebruiken. De functies zijn "grijs" (greyed out) dus niet klikbaar. Zowel Samsung Internet als op Chrome. Iemand anders die dit ervaart?

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ervaar hetzelfde op mobiel. Misschien heeft het te maken met het nieuwe beta beheeromgeving/structuur? Die heb ik namelijk ook aanstaan. 

Reputatie 6
Badge +8

Vanochtend (en de dagen hiervoor) werkte het wel met het nieuwe menu. Wellicht is er vanmiddag een bug ingekropen, ben benieuwd.

Reputatie 7
Badge +16

Ik had hetzelfde. Nadat ik het nieuwe menu had gedeactiveerd via de computer werkte het oude menu goed op mijn mobiel. Vervolgens het nieuwe menu weer geactiveerd en dit blijft vooralsnog goed werken. Zouden jullie dit ook eens kunnen proberen? Ik heb het in ieder geval genoteerd om hier verder in te duiken. 

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +9

Ik had hetzelfde. Nadat ik het nieuwe menu had gedeactiveerd via de computer werkte het oude menu goed op mijn mobiel. Vervolgens het nieuwe menu weer geactiveerd en dit blijft vooralsnog goed werken. Zouden jullie dit ook eens kunnen proberen? Ik heb het in ieder geval genoteerd om hier verder in te duiken. 

Groet,
Ebbe

Geprobeerd, maar bij mij werkt dat niet.

Reputatie 7
Badge +16

Oke, dat is jammer. Werkt het oude menu wel?

Reputatie 7
Badge +16

Vanochtend (en de dagen hiervoor) werkte het wel met het nieuwe menu. Wellicht is er vanmiddag een bug ingekropen, ben benieuwd.

Thanks, dat is goede info! 

Reputatie 6
Badge +8

Ik heb via de laptop omgeschakeld naar het oude menu en nu werkt het oude menu wel op mijn mobiel. Voorlopig maar op het oude menu laten staan totdat het probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +16

Het nieuwe menu werkt ook weer via je telefoon. 

Nogmaals bedankt voor het melden. 

Groet, 

Ebbe

Reageer