Beantwoord

meerkeuzevraag tijdens bestelproces?

• 28 July 2023
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik stuur klanten altijd beschrijvingen mee met hun bestellingen, maar niet iedereen heeft er wellicht behoefte aan. Ik bestelde toevallig vandaag ergens en toen kon je in het bestelproces aangeven of je wel of geen beschrijving wilde ontvangen. Super natuurlijk want wil je het wel dan is het fijn en wil je het niet dan scheelt het papier!

Is zoiets bij mijnwebwinkel ook mogelijk?

icon

Beste antwoord door Michel vG 31 July 2023, 19:23

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je zou bij het artikel zelf al een keuzelijst kunnen toevoegen of ze wel of geen beschrijving willen. Maar ik weet niet of dat handig voor je is. Even je website bekijken :-)

Reputatie 5
Badge +6

Ik zou dat inderdaad per artikel doen. Global over de hele website lijkt me voor veruit de meeste shops niet nodig. 

Reputatie 1
Badge +1

Dank je wel voor het meedenken maar ik erg veel producten dus als ik dat nu overal toe moet gaan voegen ben ik echt heel erg lang bezig en als mensen meerdere dingen bestellen moeten ze dat steeds opnieuw aanklikken dus dat vind ik niet zo’n klantvriendelijke oplossing. het zou mooi zijn als mijnwebwinkel zelf zou antwoorden. 

Reputatie 7
Badge +8

Wat sowieso makkelijk kan zijn is de handleidingen als linkje bij het artikel zetten. Hiervoor kun je je pdf bestanden bv in google drive zetten. 

Reageer