Vraag

Meerdere kortingscodes in 1 bestelling

• 4 December 2020
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Verschillende klanten vragen onder de kerstboom aan de ganse familie een geschenkbon van bij ons. Zo kunnen ze sparen om hun favoriet aan te kopen. Helaas lukt het niet om meerdere kortingscodes binnen 1 bestelling toe te voegen. Hierdoor moeten wij dit telkens handmatig en via mail in orde brengen.

Is er een mogelijkheid om meerdere kortingscodes toe te voegen? Dit zou voor onze klanten veel aangenamer zijn.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Eigenlijk zou het nog beter zijn als er een verschil kan gemaakt worden tussen een kortingscode/actie en een cadeaubon. We vinden het prima als klanten maar 1 kortingscode/actie kunnen toevoegen, maar bij cadeaubonnen ligt dat natuurlijk anders.

Reputatie 5
Badge +8

Dat probleem heb ik ook. volgens mij is er geen oplossing voor

Reputatie 7
Badge +16

Ik snap jullie helemaal. Ik kan het je op dit moment alleen niet bieden. Er is geen optie om meerdere kortingscodes toe te voegen en een echte functie voor cadeaukaarten bieden we helaas nog niet. Laat je stem op de functie achter via deze link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/247

Groet,
Ebbe

Reputatie 3
Badge +3

Is er een reden waarom er geen meerdere kortingscodes kunnen worden ingevuld? Nu de feestdagen gepasseerd zijn en alle mensen hun geschenkjes (lees: cadeaubonnen) kregen, krijgen we constant de melding dat hun cadeaubonnen niet samen kunnen worden gebruikt en moeten we voortdurend handmatig bestellingen opnemen en facturen maken en overschrijvingen controleren. 
Dit kan toch niet de bedoeling zijn, lijkt mij? Dan gaat het nut van een webwinkel toch wat verloren...

Reputatie 3
Badge +3

Ik snap jullie helemaal. Ik kan het je op dit moment alleen niet bieden. Er is geen optie om meerdere kortingscodes toe te voegen en een echte functie voor cadeaukaarten bieden we helaas nog niet. Laat je stem op de functie achter via deze link → https://feedback.mijnwebwinkel.nl/247

Groet,
Ebbe

ik zie dat op de feedbackpagina het topic ‘meerdere kortingscodes toevoegen’ is afgesloten. Dit topic past beter bij mijn vraag dan bovenstaand topic van cadeaukaarten. We zouden vooral heel blij zijn als mensen hun verschillende codes kunnen gebruiken bij hun online bestelling.

Reageer