Meer foto's koppelen aan keuzelijsten

• 8 January 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hallo,

Op dit moment kan ik niet meer dan 15 foto's koppelen in mijn keuzelijsten, is er wellicht zicht op dat dit aantal omhoog gaat? 

Ik wil een pakket in de shop zetten en daarbij de klanten zelf de kleurencombinatie laten uitzoeken/combineren maar ik heb twee keer 36 kleuren. Nu ben ik genoodzaakt om zelf kleurencombinaties te maken en deze apart allemaal te fotograferen, zul je zien dat iemand net die ene combinatie wil hebben die ik niet gefotografeerd heb :wink:

Ik hoor het graag!

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik volg dit graag even mee, want ik zit ook met dit probleem. 
Meerdere kleuren wol en ik kan maar tot 15 foto’s koppelen. Hoop dat er hier een oplossing voor bestaat. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Rianne en Martinne, 

Een verhoging van het aantal foto’s gaat er voorlopig niet komen. Wat je eventueel kunt doen is de foto’s van de kleuren in de omschrijving plaatsen. Deze foto’s zijn dan niet gekoppeld aan een keuzelijst, maar je kunt ze dan wel allemaal tonen. Als je dat doet zorg er dan wel voor dat je afbeeldingen een zo laag mogelijk aantal kb’s hebben. Dit in verband met de laadsnelheid. 

Groet,
Ebbe

Hallo,

Ah, ja dat zou in sommige gevallen een oplossing kunnen zijn. Alleen dan zit je wel met het voorraadbeheer.

Ik blijf duimen dat de mogelijk voor meer foto's er ooit gaat komen ;)

Groetjes Rianne

Reageer