Vraag

Mail mogelijkheid bij artikel

• 19 augustus 2020
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

Badge +1

Bij onze huidige site hebben wij de mogelijkheid dat de klant dan bij het product een mail kan sturen naar ons met een vraag over het product.
Zo krijgen wij duidelijk een mail binnen met daarin ook het product zodat wij weten waar het over gaat.

Is deze mogelijkheid er ook bij MWW?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Jawel via tawk.to kun je dat doen. Zodra de klant je een bericht stuurt kun je precies zien waar ze op dat moment zijn op de site

Reputatie 3
Badge +1

Jawel via tawk.to kun je dat doen. Zodra de klant je een bericht stuurt kun je precies zien waar ze op dat moment zijn op de site

Ik ga me ook eens verdiepen in tawk.to. Enige punt: ik ben niet 24/7 per dag aanwezig op de webshop. Is dat nog een probleem @powerfulproducts.nl? Of slaat tawk.to ook berichten op zodat ik hen later na kan mailen o.i.d.?

Reputatie 4
Badge +2

Ik ga me ook eens verdiepen in tawk.to. Enige punt: ik ben niet 24/7 per dag aanwezig op de webshop. Is dat nog een probleem @powerfulproducts.nl? Of slaat tawk.to ook berichten op zodat ik hen later na kan mailen o.i.d.?

Als je live bent dus online kun je net als in een chat met mensen praten. en afbeeldingen sturen of documenten. en ben je offline dan krijg je een mail in je mail box. hier een voorbeeld bij een offline bericht 

Badge +1

@powerfulproducts.nl  dank je wel. Ik zal mij er eens in gaan verdiepen.
Ik heb het even op jouw site bekeken en ik zie dat een deel Nederlands is en een deel Engels.
Is dit aan te passen zodat alles in het Nederlands is?
En je koppelt dit programma dan aan mww?

Reputatie 4
Badge +2

Jahoor alles in het Nederlands

Reputatie 1
Badge +1

Waar kan ik dat vinden bij mijn webwinkel ; tawk.to.? 

Ik heb nu wats app gekoopeld staan onder aan de website of men stuurd mij een berichtje via messenger.

Reputatie 7
Badge +4

Waar kan ik dat vinden bij mijn webwinkel ; tawk.to.? 

Ik heb nu wats app gekoopeld staan onder aan de website of men stuurd mij een berichtje via messenger.

Hier vind je de uitleg-->https://community.mijnwebwinkel.nl/marketing-31/hoe-installeer-je-de-chatfunctie-tawk-to-alleen-voor-pro-en-premium-182 

Reageer