Beantwoord

Live, maar niet live

• 19 september 2020
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Goedenavond allemaal,

Na weken hard werk en promoten via sociale media wilde ik vanavond om 00:00 uur mijn webshop openen. Toen ik zojuist mijn website opende, kreeg ik de melding dat ik inderdaad live ben. Vol verwachting typte ik mijn website in de URL-balk. 

Echter, als ik naar mijn website ga, werkt het niet. Ik zit met mijn handen in het haar en kan wel janken eerlijk gezegd. En net nu kan ik natuurlijk niemand bereiken de komende twee dagen. Weet iemand of er een noodnummer is of een andere manier waarop mijn website toch functioneel is?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes Claudia Putters

icon

Beste antwoord door Goedkopestoffen.com 19 september 2020, 09:27

Fantastisch! Heeeeel erg bedankt voor je snelle hulp Ebbe! 🥳😁

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Claudia,

net hier gechecked, je komt idd op een algemene pagina van mww. Ik ga er vanuit dat je de webshop via het menu rechtsboven open hebt gezet? Verder hoop ik dat Ebbe dit leest en iets voor je kan betekenen. Mis een prive bericht sturen dat hij een melding/mail krijgt..

Helaas heeft mww geen avond en weekend ondersteuning voor zover ik weet.

heel veel succes.

Hoi Dennis,

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb inderdaad precies gedaan wat je zegt: rechts bovenin mijn menu het schuifje op ‘open’ gezet.. Ik ben bang dat er toch iets niet goed is gegaan met de DNS-instellingen - iets anders kan ik niet bedenken.

Wat balen dat mww geen mogelijkheden heeft om buiten kantooruren beschikbaar te zijn :(. Ik ga eens uitvogelen hoe ik Ebbe een privébericht kan sturen en tot die tijd hopen dat hij het toevallig leest.

Nogmaals bedankt voor je snelle reactie!

Reputatie 4
Badge +2

Als je in je dashboard zit kun je altijd naar je webshop toe. Ook als hij gesloten is. Je kunt eens kijken welke url daar dan uit komt. Als daar je gebruiksnaam.mijnwebwinkel.nl of iets dergelijks staat is hij niet goed gelinkt denk ik. Bij mobiel inloggen moet je hiervoor op het huisje klikken.

Reputatie 7
Badge +4

Hi Claudia, 

Er was nog geen domeinnaam aan onze kant gekoppeld. Ik heb de domeinnaam goedekopestoffen.com toegevoegd. We zijn nu afhankelijk van hoe snel dit wordt opgepakt. In de tussentijd wordt de domein doorgelinkt naar https://goedkopestoffen-com.myonline.store/

Groet,
Ebbe

Fantastisch! Heeeeel erg bedankt voor je snelle hulp Ebbe! 🥳😁

Reputatie 7
Badge +4

Blij dat ik kon helpen👍 

Reageer