Beantwoord

Linken naar locatie op pagina

• 14 May 2020
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Goedemorgen!

Ik vroeg me af of het mogelijk is om naar een specifieke locatie op een pagina te linken?

Bijvoorbeeld bij een FAQ pagina, waarbij de vragen verdeeld zijn in categorieën (bijv. betalen, retourneren, garantie) dat je dan bovenaan de pagina deze categorieën kan plaatsen als tekst met link en als je er op klikt je automatisch naar het gedeelte van de pagina gaat waar de vragen over dat onderwerp beantwoord worden? Om te voorkomen dat de bezoeker de hele lijst met vragen door moet scrollen om zijn/haar antwoord te zoeken.

Alvast bedankt! :slight_smile:

icon

Beste antwoord door Ebbe 15 May 2020, 11:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Suzanne,

Ik ben bezig met een instructie over het maken van een FAQ pagina. Ik ben alleen nog niet klaar om deze nu al te publiceren. Die wordt hopelijk komende week gepubliceerd. Om alvast antwoord te geven of je interne links kunt maken, ja dat kan. Hoe je dat doet lees je hier → https://www.mijnwebwinkel.nl/support/hoe-maak-ik-een-interne-link-op-een-pagina 

Succes! 

Hi Ebbe,

Bedankt voor je reactie, met dat artikel kom ik al een heel eind! :-) Ben benieuwd naar je instructie over de FAQ pagina. Ga ik zeker even doornemen als hij online staat, maar voor nu kan ik in elk geval vast verder. 

Fijne dag!

Reageer