Vraag

Lay out subpagina's

• 18 September 2020
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Hi, 

ik ben bezig met de lay-out van mijn webshop om te gooien. Dit is al aardig gelukt, maar ik blijf tegen één ding aanlopen. 

Ik wilde dat alle producten zichtbaar waren op de hoofdpagina, maar je via een menu ook kon selecteren naar een subpagina (bv. sieraden (alles is hier dan zichtbaar), maar ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in armbandjes dus klik ik op armbandjes en ga ik naar de subpagina armbandjes). Dit werkt allemaal, maar nu komt het…. ik krijg het sub menu niet links in de pagina, het blijft onderaan de producten staan, waardoor mijn hele punt van verandering zijn doel voorbij loopt. 

Is het überhaupt mogelijk wat ik wil? En zo ja, hoe ?! haha 

Liefs, 

vivian 

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Vivian Francisca,

Je hebt 3 opties voor het tonen van de subpagina's. Links daarvan zit hier helaas niet tussen. Het is alleen boven of onderaan de pagina. Zou je dit feedback punt kunnen/willen delen via feedback.mijnwebwinkel.nl en de link hier dan delen?

Groet,
Ebbe

Reputatie 7
Badge +11

Hi @Vivian Francisca,

Je hebt 3 opties voor het tonen van de subpagina's. Links daarvan zit hier helaas niet tussen. Het is alleen boven of onderaan de pagina. Zou je dit feedback punt kunnen/willen delen via feedback.mijnwebwinkel.nl en de link hier dan delen?

Groet,
Ebbe

@Ebbe Weet jij ook of er iets nog in de toekomst aan zit te komen van een klikbare Menu-item. Dan kan je een denkbeeldige pagina toevoegen maar dan met een link er in. Zoals bv wij hebben terrasverwarming als hoofdmap. Maar die kan zowel onder tuin & terras en onder verwarming zelf eventueel onder klimaatbeheersing. Dat zou wel heel tof zijn als je die allemaal na map terrasverwarming kan sturen. Dan hoef je ook maar 1 pagina te optimaliseren voor google.

met vriendelijke groet Robert,   

Reageer