Beantwoord

Kortingscode niet in te voeren....why?

• 30 July 2023
  • 8 reacties
  • 78 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Waarom kan ik de kortingscodes niet veranderen ofwel invoeren...ik doe van alles om de boel te saven dat ik wil veranderen, maar de oude instelling blijft gewoon staan en ik kan doen wat ik wil...refreshen, veranderen uitloggen inloggen….de kortingscodes zijn gewoon niet te veranderen qua instellinge. ik wil de korting op eenbepaalde pagina of pagina's en dat verander ik daarnaar….maar nee hoor ...wordt niet uitgevoerd mijn instelling die ik ook nog save...succesvol staat er...ik heb alles goed ingesteld. Korting bij een bepaald aantal artikelen en dus op die speciale pagina's maar het wil maaar niet….zucht zo irritant al die kleine dingen die zo moeilijk gaan terwijl het makkelijk zo kunnen.

icon

Beste antwoord door Tinytoo 30 July 2023, 18:34

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik ervaar geen problemen. Wij werken namelijk ook altijd met verschillende kortingscodes. 
kan het liggen aan de datum?

Dat heb ik namelijk zelf een keer gehad dat ik ook van alles aanpaste maar het niet leek te doen. Ik had de datum/ periode niet goed ingesteld. 

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb nu al weken geleden gevraagd waarom ik als ik de kortingscode aanvink en save elke keer moet zien dat het saven NIET gebeurt en dat er dus al weken maanden niets verbeterd en veranderd. Klanten klagen nu al weken dat ze de kortingscodes niet kunnen gebruiken. Ik vink heel gewoon de optie aan welke pagina ik de kortingscode wil gebruiken en save dit. Er staat al weken maanden dat het succesvol gesaved is...en dan open ik het om te bekijken en staat er gewoon weer dat de kortingscode op ALLE paginas te gebruiken is. Wat is dit nu voor een onzin? Waarom lukt dit nu nog steeds niet na maanden proberen terwijl dat in het verleden gewoon prima ging

Reputatie 2
Badge +4

Eer staat nergens of sromd nergens een optie van een datum. Ik wil het gewoon voor altijd en per direct. Ik heb geen datum ergens hoeven invoeren.

Reputatie 2
Badge +4

Ben nu al maanden bezig om dit goed te krijgen maar krijg geen hulp blijkbaar

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb nu maar de eenmalig kortingsoptie aangevinkt en dan ineens kan het allemaal wel, terwijl ik helemaal niet wil dat het een eenmalige korting wordt…omslachtig gedoe allemaal

Reputatie 2
Badge +4

Ik heb nu maar de eenmalig kortingsoptie aangevinkt en dan ineens kan het allemaal wel, terwijl ik helemaal niet wil dat het een eenmalige korting wordt…

Reputatie 2
Badge +3

Wij werken heel veel met kortingscodes en ervaren geen enkel probleem. 
Als het bij jou dusdanige problemen veroorzaakt is het denk ik beter om even telefonisch contact op te nemen met mww. Zij kunnen dan met je meekijken achter de schermen en dan kan het zijn dat het zo is opgelost. 
Ik zou dan niet afwachten in deze community. 

Badge +2

Misschien vergeet je om nog op de groene knop Aanpassen te klikken, wanneer je pagina's of producten uitsluit? Vervolgens kun je op opslaan klikken. 

Ik raad je aan om even contact op te nemen met het support-team, dan kunnen we verder met je meekijken wat hier speelt!

Reageer