Vraag

Kortingscode (in €) niet in stukken op te nemen?

• 17 December 2021
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Badge +2

Ik maak een kortingscode van 100€ aan (zonder bijkomende specificaties) en doe een eerste aankoop van bv. 20€. Wat gebeurt er bij een 2de aankoop van bv. 100€ als ik diezelfde code gebruik?
Software valideert bij de eerste aankoop, 20€ => correct.
Bij de 2de aankoop zorgt de code nog steeds voor aftrek van 100€.
Is dat correct?
k had verwacht dat die het restbedrag (80€) zou waard zijn en verrekenen.
Zie ik iets over het hoofd?
Alvast bedankt voor snelle duidelijkheid. 

4 reacties

Je kunt een kortingscode maar 1x gebruiken.. :relieved: of handmatig zoals in je voorbeeld deze aanpassen naar €80 en opnw activeren.

Badge +2

Thanks voor de snelle reply.
Persoonlijk vind ik dat dus niet werkbaar en leg dat maar eens uit aan de klant bij aankoop van de initiële bon => werk aan de winkel voor de informatici van MWW

Thanks voor de snelle reply.
Persoonlijk vind ik dat dus niet werkbaar en leg dat maar eens uit aan de klant bij aankoop van de initiële bon => werk aan de winkel voor de informatici van MWW

Hebben er zelf geen last van.. in de winkel hebben de meeste klanten er geen moeite mee een kadobon in één keer te besteden :wink: (op een enkele klant na)

Je kan altijd deze suggestie hier aangeven: https://feedback.mijnwebwinkel.nl/

Badge +2

Begrijp ik als je fysiek uitleg kan geven/kaderen. Maar online ligt dat voor mij toch moeilijker.
Op die manier verplicht je immers in een aantal gevallen bijna om extra aan te kopen.
In combinatie met slechts 1 code online kunnen gebruiken (lees: geen meerdere codes voor eenzelfde aankoop samen valideren) …. zonde.
Maar een dikke merci voor je input en ik wens je nog een prima verkoop:thumbsup:

Reageer