Vraag

kortingscode

• 17 January 2023
  • 9 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

goedemorgen, ik heb een vraag betreft de kortingscode.

Nu had ik gister (blue monday) een actie met gratis verzending. Dit was alleen op maandag geldig en had ik ook zo ingesteld.

Nu heb ik iedere keer dat mensen dan die dag dat het korting is hun winkelmand vullen en de dag erna afrekenen en de korting dan alsnog werkt. Ik word hier echt niet goed van, want mensen maken hier zo vaak misbruik van. Soms heb ik het 2 dagen later ook nog. Ook als ik de code meteen verwijder. 

Kan dit op een andere manier opgelost worden of doe ik iets verkeerds? 

Kan iemand mij helpen :) 

Groetjes Wilma

9 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Helaas kun je daar niks aan doen. Althans is mij toen gezegd.
Maar ik blijf het ook raar vinden.
Je zou zeggen dat de kortingscode gedeactiveerd wordt als deze afgelopen is, maar helaas is dat dus niet zo.

Reputatie 7
Badge +10

Dit is wel een bug wat zeker niet de bedoeling is. @Ebbe ben jij hier ook van op de hoogte

Reputatie 1
Badge +1

Ja echt ontzettend raar. Mijnwebwinkel is 1 van de grootste platforms maar ik vind dat zoiets echt niet mag kunnen.

Ook heb ik bij keuzelijsten een probleem. Als ik van beide maten (in mijn geval kleding) 1 zet en er wordt een S besteld dan is meteen de M- L-XL ook op 0

Het is dat mijnwebwinkel makkelijk werkt en ik nu ook alles erin heb staan, maar ik zou het liefst overstappen 

Reputatie 7
Badge +8

Zet je de voorraad bij elke variant? Wij hebben ook aardig wat keuzelijsten maar dit heb ik nog nooit gehad.

Reputatie 1
Badge +1

ja ik zet bij iedere kleur of maat 1 of 2 net wat ik heb, maar ik heb dit serieus echt altijd! 

vorige keer had ik allemaal boze klanten omdat ik op FB een bericht had ingepland maar eenmaal gepubliceerd stond alles dus op 0 omdat ik die dag ervoor een bestelling had gehad. 

Ik had toen een etentje dus kon niet meteen alles nakijken maar ik wist dat ik nog 6 tassen had.
Maar ondertussen stond heel FB vol met klachten haha.

Maar het is echt heel frustrerend. Tegenwoordig doe ik alles maar apart, want dan gaat het wel goed, maar dat kost enorm veel tijd en soms heb ik 10 verschillende kleuren van een armband en zet alles op 1 foto dus dan is het wel irritant. 

Reputatie 7
Badge +10

ja ik zet bij iedere kleur of maat 1 of 2 net wat ik heb, maar ik heb dit serieus echt altijd! 

vorige keer had ik allemaal boze klanten omdat ik op FB een bericht had ingepland maar eenmaal gepubliceerd stond alles dus op 0 omdat ik die dag ervoor een bestelling had gehad. 

Ik had toen een etentje dus kon niet meteen alles nakijken maar ik wist dat ik nog 6 tassen had.

Maar het is echt heel frustrerend. Tegenwoordig doe ik alles maar apart, want dan gaat het wel goed, maar dat kost enorm veel tijd en soms heb ik 10 verschillende kleuren van een armband en zet alles op 1 foto dus dan is het wel irritant. 

Ik ben toch bang dat het dat toch niet helemaal goed staat. Dat hebben wij ook zo als @Michel vG en ik moet zeggen dat werkt prima. Keuzelijst is wat anders dan varianten.

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben toch bang dat het dat toch niet helemaal goed staat. Dat hebben wij ook zo als @Michel vG en ik moet zeggen dat werkt prima. Keuzelijst is wat anders dan varianten.

heel apart, want ik gebruik echt de keuzelijsten. heb er stuk of 30 in staan.
Met de broeken gaat het wel goed, maar met sieraden en tassen heb ik iedere keer problemen.

Reputatie 7
Badge +10

Heb je het dan ook zo in het systeem staan?

Reputatie 1
Badge +1

Heb je het dan ook zo in het systeem staan?

ik heb alleen bij voorraad een getal staan, want de items bij ons zijn niet bestelbaar daarna en dus geen levertijd en ik heb gebruik geen barcodes ;) 

Dus alleen de voorraad staat op een getal en de rest niet. 

Reageer