Beantwoord

Korte omschrijving (in artikeloverzichten)

• 13 juni 2020
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Badge +1

Bij het toevoegen van producten kom ik het veld ‘Korte omschrijving (in artikeloverzichten)’ tegen. Is het alleen nodig om deze in te vullen wanneer je op je productpagina's ervoor kiest de producten direct een korte omschrijving mee te geven? Of dient dit nog ergens anders voor?

Ik heb ervoor gekozen op de productpagina alleen de foto, titel, en prijs te laten zien. Zou zonde van m'n tijd zijn als ik dit veld onnodig invul :)

icon

Beste antwoord door Dennis - hip-pie.nl 13 juni 2020, 20:07

Hoi georgette,

mww geeft aan deze automatisch te vullen voor de vindbaarheid. Booster (koppeling naar Google shopping en Facebook/insta shopping) geeft aan dat je deze wel moet vullen. Ik zou zeggen copy-paste je “normale” omschrijving in de korte omschrijving. Veel meer werk is dit dan niet.

hopelijk heb je hier iets aan.

Groeten Dennis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi georgette,

mww geeft aan deze automatisch te vullen voor de vindbaarheid. Booster (koppeling naar Google shopping en Facebook/insta shopping) geeft aan dat je deze wel moet vullen. Ik zou zeggen copy-paste je “normale” omschrijving in de korte omschrijving. Veel meer werk is dit dan niet.

hopelijk heb je hier iets aan.

Groeten Dennis

Reputatie 3
Badge +2

Mijn tip zal zijn als je niet veel artikelen hebt of je begint er aan. vul het wel direct in. Als je eenmaal je shop op order hebt en het gaat lopen en je moet dan ineens nog 1000 artikelen aanpassen dan loop je ook behoorlijk er tegen op te lopen. En SEO technisch gezien kun je het beter maat wel op order hebben. 

Badge +1

Dank voor jullie reacties. Zoveel moeite is het inderdaad niet. Ik ga het gewoon direct goed invullen. Beter meteen goed, dan achteraf inderdaad.

Reageer