Vraag

Koppeling AfterPay Belgische klanten werkt niet, AfterPay betaalt niet

• 11 November 2021
  • 6 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik hoop dat iemand een oplossing weet voor mijn probleem. Al vanaf mei zijn twee bestellingen van Belgische klanten die met AfterPay zijn afgerekend niet uitbetaald. Omdat er een koppeling is met Sisow wijst AfterPay naar hen, terwijl Sisow zegt de orders te hebben vrijgegeven. Een medewerker van AfterPay heeft zelf toegegeven dat de fout bij hun ligt maar vooralsnog wordt deze niet opgelost. Ik heb er al vele malen over gebeld en gemaild maar AfterPay lost deze kwestie niet op. Laatst weer een terugverwijzing naar Sisow, terwijl het daar niet aan ligt. Ook een van mijn klanten heeft er al enkele keren over gebeld en krijgt telkens te horen dat ze nu snel de factuur kan verwachten. Alleen gebeurt dit dus niet. Het gaat om in totaal € 200. Dus wel goederen geleverd, maar uitbetaald krijgen ho maar. Iemand dit ook meegemaakt? En/of iemand een oplossing? @Ebbe??

6 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Goedemorgen,

Om welke ordernummers gaat het precies? Ik zal er even naar kijken.

Reputatie 1
Badge

Goedemorgen,

Om welke ordernummers gaat het precies? Ik zal er even naar kijken.

Beste Arjan, het gaat om ordernummers 2651 en 2707. Beide van mijn webwinkel Memodiera.

Reputatie 3
Badge +5

Ik zie dat beide betalingen goedgekeurd en voltooid zijn. Aan onze kant kunnen we hierin dus verder niets aanpassen en zal je voor de uitbetaling toch echt bij Sisow/Afterpay moeten zijn.
Als je er echt niet uitkomt met hen, dan mag je ons een mail sturen via support@mijnwebwinkel.nl.

Reputatie 1
Badge

Ik zie dat beide betalingen goedgekeurd en voltooid zijn. Aan onze kant kunnen we hierin dus verder niets aanpassen en zal je voor de uitbetaling toch echt bij Sisow/Afterpay moeten zijn.
Als je er echt niet uitkomt met hen, dan mag je ons een mail sturen via support@mijnwebwinkel.nl.

Beste Arjan, dank voor je reactie. Ik blijf er tegenaan lopen dat Sisow en AfterPay naar elkaar blijven verwijzen en beiden niets doen. Ik heb jullie ook al enkele keren hierover gemaild en bij alle mails naar AfterPay en Sisow jullie in de CC gezet. Helaas werkt dat ook niet.
Weet je, ik vind het zo tenenkrommend dat drie partijen overeenkomen de software te gaan koppelen en als dat dan niet werkt ze naar elkaar blijven wijzen. Hoe moet ik ooit aan mijn geld komen op zo'n manier? Jullie zijn er toch ook verantwoordelijk voor dat alles goed verloopt met die koppelingen?

Reputatie 3
Badge +5

Ik snap dat dit erg frustrerend is. Ik heb Sisow zojuist zelf even gemaild en ik laat via de mail even weten wat de uitkomst daarvan is.

Fijne dag gewenst!

Reputatie 1
Badge

Ik snap dat dit erg frustrerend is. Ik heb Sisow zojuist zelf even gemaild en ik laat via de mail even weten wat de uitkomst daarvan is.

Fijne dag gewenst!

Hartelijk dank voor de moeite! Ik hoor het graag.

Een fijne dag!

Reageer