Vraag

Klopt het dat de nieuwe orders niet in de mail terecht komen?

• 31 January 2021
  • 38 reacties
  • 389 Bekeken

Zijn er meer die geen mail ontvangen van een geplaatste order? (zondag 31/1 circa 16.00 uur)

38 reacties

Badge

Een tijdje terug was er een storing met de emailservers, toen kwamen er geen mails binnen na een binnengekomen order.

Sinds vanmiddag krijg ik weer geen mails meer binnen, is er een nieuwe storing?

Meer mensen die geen orderbevestigingen meer ontvangen?

Ik ook niet, ik heb ook een topic geplaatst, had de jouwe nog niet gezien.

Badge

1 geluk, het ligt dus niet aan jou of aan mij ;) 

Badge

Ik krijg nu al reacties van mensen die mij proberen te mailen en een BOUNCE krijgen,ik heb zojuist mezelf geprobeerd te mailen en ik krijg ook een bounce…

Dus er is een serieuzer probleem vermoed ik!

Reputatie 2
Badge +2

Bij ons loopt alles normaal - laatste order was 16.20 u.
De mail ontvangen 16.40 u ongeveer.

Badge

Ik denk dat het dit keer weer mensen treft die de server van MWW gebruiken, dus een domein/email van MWW. Er kan nu helemaal niet meer gemaild worden naar het emailadres wat ik van ze in gebruik heb.

Reputatie 1
Badge +2

Ik krijg ook geen mails van geplaatste orders.

Ik zal hem wel even meld bij MWW

Zelfde probleem hier…. al testen ondervonden dat het door de aanpassing is inzake het bestellen via mobiele apparaten imo!
Als ikzelf bestel via pc komt de bestelling door, via gsm niet...

Reputatie 2
Badge

Hier precies zo helaas, en dacht dat het aan mijn nieuwe computer lag. Zijn hier al de hele middag mee bezig.

Badge

Hier ook al sinds vanmiddag geen mails binnen gekregen. Maar lijkt wel of er iets anders aan de hand is, want ook mijn prive email en zakelijk email van mijn man komt er niks binnen. Dus ligt niet alleen aan mijn webwinkel.

Badge

Ik kreeg zojuist weer een orderbevestiging binnen, maar ik mis er 2, denk niet dat die nog gaan komen… 

Reputatie 2
Badge +3

Er lijkt inderdaad iets te spelen rondom het versturen van de mail. We zijn op onderzoek uit om de oorzaak te achterhalen. Je kan status.myonlinestore.com in de gaten houden voor updates. De mails blijven normaal in een wachtrij staan en worden later bezorgd. 

Reputatie 2
Badge +3

Er lijkt inderdaad iets te spelen rondom het versturen van de mail. We zijn op onderzoek uit om de oorzaak te achterhalen. Je kan status.myonlinestore.com in de gaten houden voor updates.

De mails blijven normaal in een wachtrij staan en worden later bezorgd. 

Reputatie 6
Badge +8

Klopt je kan gewoon onderaan in de community hier op klikken 

Badge

Ik heb hier ook last van. Orders komen niet binnen in mijn mailbox en een aantal klanten die geprobeerd hebben te mailen krijgen de melding dat de mail niet bezorgd kan worden… help!!!

Reputatie 5
Badge +6

Inderdaad hetzelfde probleem hier, slaat soms 5 a 6 bestellingen over en ik krijg al geruime tijd geen betaalbevestigingen van Mollie meer binnen.

Reputatie 1
Badge +1

Wij ontvangen helemaal geen geen mail meer sinds zondag middag.

Reputatie 1
Badge +1

Helaas ontvang ik ook geen mail meer sinds zondagmiddag.

Badge

Mijn laatst ontvangen email is om 21:11. Daarna niks meer ontvangen.
Ik heb veel bestellingen van Bol.com.

Zojuist geprobeerd mijzelf te mailen, ook dit gaat niet.

Reputatie 2
Badge +1

Hier hetzelfde probleem. Zowel nieuwe orders zie ik niet binnenkomen via de mail, maar ook geen andere mails (heb mezelf ook gemaild). Hoewel de mail van Sisow wel weer binnen kwam.. :thinking:
Laatste mail van een order op zondag om 17:06. Daarvoor wat gaten wat betreft orders. 

Groetjes Kirsten

Reputatie 7
Badge +16

Onze mailservers worden door een aantal partijen gekenmerkt als spam. Hierdoor worden de mails tegengehouden en dus niet afgeleverd. We zijn met hoge prio op zoek naar een oplossing. 

Reputatie 2
Badge

Er lijkt inderdaad iets te spelen rondom het versturen van de mail. We zijn op onderzoek uit om de oorzaak te achterhalen. Je kan status.myonlinestore.com in de gaten houden voor updates. De mails blijven normaal in een wachtrij staan en worden later bezorgd. 

Beste Sander, helaas is er nog steeds een storing, alleen komen ze niet aan, want als mijn man mij een mail probeert te sturen krijgt hij een bounce bericht dus vele mailen komen niet aan, een enkele komt er binnen, dit bericht kreeg hij net binnen, m en gister ook steeds, dus kunnen klanten niet mailen naar ons.

Reputatie 7
Badge +16

Er waren 2 topics gestart over dit onderwerp. Ik heb de reacties samengevoegd. 

Reputatie 7
Badge +16

@Puur Kun jij in een prive bericht (dat doe je door op mijn naam te klikken er en vervolgens klik je op ‘stuur bericht’) het e-mail adres kunnen delen waarmee je een testmail hebt gestuurd? 

Reageer