Vraag

Klarna niet actief

• 5 December 2020
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Goedemiddag, 

Gisteren heb ik de betaalmethode Klarna toegevoegd, het formulier ingevuld onder ‘uitbetalen’, algemene voorwaarden toegevoegd op pagina. Het lukt mij niet om Klarna te activeren met de groene knop ‘activeer klarna’. Kan het kloppen dat het even duurt voordat je het account kunt activeren? 

Met vriendelijke groet,

Maartje Brockbernd

6 reacties

Reputatie 1
Badge

Hai Maartje misschien kun je hier iets mee  

https://www.mijnwebwinkel.nl/support/kan-ik-klarna-checkout-gebruiken-mijn-webwinkel

Groetjes en succes Edith Berkelmans

Reputatie 7
Badge +16

@M Brockbernd is het gelukt met de link van Edith?

Nee helaas. Mijnwebwinkel heeft laten weten dat er bug in zit. De ontwikkelaars zijn ermee bezig. Ik zal Mollie installeren om toch producten te kunnen verkopen. Dank voor het meedenken in ieder geval @Sarongsenzo @Ebbe
Liefs, 
Maartje 

Reputatie 7
Badge +16

Het is slim om een accounts bij meerdere betaalproviders te hebben. Hiervoor betaal je niks extra's, maar kun je wel makkelijk switchen tussen de provider als er 1 een storing of iets dergelijks heeft. 
Support neemt contact met je op zodra het is opgelost:thumbsup:

Groet,
Ebbe

Reputatie 1
Badge

Huh dat is vreemd @Ebbe  ik weet niet beter  of je kunt maar één betaalprovider hebben wanneer je bij Klarna zit.  

https://www.mijnwebwinkel.nl/support/wat-er-allemaal-mogelijk-met-klarna-de-nieuwe-checkout

Kan ik mijn huidige betaalprovider blijven gebruiken?

Nee, net zoals je nu ook maar één betaalprovider kunt gebruiken, is dat met Klarna niet anders. Wel kun je PayPal en betalen bij afhalen aanbieden. Klarna biedt zelf een achteraf betalen functie aan.

Groetjes

Edith

Reputatie 7
Badge +16

@Sarongsenzo Hi Edith,

Je kunt inderdaad niet 2 betaalproviders tegelijk actief hebben staan. Hiervoor moet je een keuze maken. Maar je kunt wel bij meerdere betaalprovider een account hebben. Stel je hebt een account bij Klarna en bij Mollie. Klarna is jouw betaalprovider die je gebruikt, alleen Klarna heeft opeens last van een storing. Je kunt dan - omdat je al een account hebt - snel Mollie activeren (Klarna wordt dan gedeactiveerd). Als de storing voorbij is kun je Klarna weer activeren. In dat geval wordt Mollie weer gedeactiveerd. Op die manier heb je dus geen last van een eventuele storing bij een betaalprovider. 

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Anders, trek aan de bel.

Groet,
Ebbe

Reageer