Vraag

klanten kunnen nog altijd hun bestelling niet afronden

• 22 February 2022
  • 10 reacties
  • 130 Bekeken

Helaas ervaar ik nog steeds dat klanten iets willen bestellen maar hun bestelling niet kunnen afronden.   Zodra er op bestelling afronden wordt gedrukt gebeurt er niks meer..

10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hier komen bestellingen wel gewoon binnen...

Reputatie 5
Badge +7

Helaas ervaar ik nog steeds dat klanten iets willen bestellen maar hun bestelling niet kunnen afronden.   Zodra er op bestelling afronden wordt gedrukt gebeurt er niks meer..

Heb je zelf al een bestelling geplaatst om te kijken of het bij jullie wel werkt? Wij hebben nog wel eens dat een klant zijn bestelling niet kan afrionden maar dan zijn ze iets vergeten aan te klikken. Wat dan nog wel eens wil helpen is even samen met je klant stap voor stap doornemen waar het fout gaat.

@miranda

Ja dit heb ik al verschillende malen zelf geprobeerd maar helaas zonder succes

Reputatie 5
Badge +7

Ik zou dan toch even naar support mailen of bellen. Hopelijk kunnen ze je verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hi Kelly,

Kun je de exacte stappen doorgeven? Dat kan per mail of in een DM. Ik wil dan graag weten welk adres je invult en welke betaal- + verzendmethode je gebruikt.

Met mijn adres gegevens, iDEAL en afhalen bij winkelier, lukt het bij mij wel. 

Ik hoor het graag. 

Hi ebbe,

Ik kan geen adres of niks invullen.

Zodra ik op bestelling afronden doe klikken wordt ik naar de volgende pagina geloodst en daar blijft het bij 😅

Hallo 

Bij mij is dit al enkele dagen hetzelfde probleem.

Ik bekijk mijn winkel steeds in testmodus, als ik op de knop ‘bestelling afronden’ druk, komt er enkel een wit scherm.

Ik opende mijn winkel ook al, om ‘live’ te proberen, maar ook dat geeft hetzelfde resultaat.

Ligt het aan een instelling?

Reputatie 7
Badge +16

@Kelly_23  @Gingerthymeknits dat is bijzonder. Jullie komen dus al niet op de pagina waar je kunt kiezen om met een account of zonder account af te rekenen? Kun je het eens proberen in een incognito tabblad? En kun je aangeven welke browser en vooral welke versie jullie gebruiken? Dat kan je opvragen via deze site → https://www.whatsmybrowser.org/

@Ebbe, ik probeerde even in een incognitovenster en dat werkt wel gewoon zoals het moet.

Ik werk nu op een Chromebook, dus surf ook via Chrome 98.

Waaraan kan het liggen? Kunnen we zelf iets ondernemen zodat het wel gewoon werkt?

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb bij beide van jullie geen problemen. Hebben jullie van klanten gehoord dat het niet lukt of ervaren jullie het alleen zelf? Ik verwacht namelijk dat er voor klanten geen problemen zijn, maar dat er iets in de routing mis gaat tussen het switchen van de beheeromgeving naar de shop zelf. Als je de cookies en cache leegt zal het probleem niet meer spelen. 

Mocht je nou wel problemen ervaren op een andere laptop of en als je rechtstreeks naar je shop gaat, of als je het van klanten hoort. Meld het dan meteen. 

Reageer