Vraag

Klanten hebben problemen met inloggen op hun account

• 9 November 2022
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik krijg meldingen van klanten dat het niet lukt om in te loggen. 

Zelf heb ik het net getest en ik kwam ook niet verder. 

Na het wachtwoord resetten is het bij mij wel gelukt, maar dat lijkt me niet de bedoeling. 

Hebben meer mensen hier last van? 

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +8

@RebrinkDiervoeding  ik kan gewoon inloggen zonder problemen

Reputatie 5
Badge +6

Ik had gister ook een klant met hetzelfde verhaal. Maar ik heb verder ook klanten waar inloggen geen probleem is. 

Reputatie 2
Badge +1

Helaas blijkt het probleem zich weer voor te doen. Klanten maken een bestelling, als ze hun gegevens moet invullen en dan voor inloggen kiezen is alles weg en kunnen ze opnieuw beginnen (het inloggen lukt dan ook niet). Inmiddels ervaren meerdere klanten dit probleem, ook zijn er klanten waarbij het helemaal niet meer lukt om in te loggen, ook niet na het resetten van het wachtwoord.  

Ik hoor dit van vaste klanten, die gelukkig dan wel een berichtje sturen, maar ik hoop niet dat dit bij nieuwere klanten gebeurd want dan ze waarschijnlijk weg (en dat kan ik dan nog begrijpen ook). 

Kan hier toch nog een keer maar gekeken worden? 

Reputatie 6
Badge +5

Ik had dit afgelopen week ook een keer bij een vaste klant. Ik heb aanvullende info gevraagd maar er was niets geks dat hij deed (of niet deed)

Reputatie 3
Badge +1

In verleden had het met de bekende cookie's te maken.

Misschien omdat de layout is aangepast van de website / backoffice dat hierdoor deze ellende weer begint ??

Reputatie 5
Badge +7

Is dit probleem nog steeds niet opgelost? Ik wilde even iets checken en kwam er niet in. Wilde eerst zonder klantaccount bestelling afronden. Dit lukte niet. Toen met account en dat lukte wel. Toen nog een keer geprobeerd zonder account lukte weer niet. Na een tijdje weer geprobeerd en toen lukte het wel. Ik hoefde het artikel er niet opnieuw in te plaatsen.
​​​​​​​Ik deed dit op pc met chrome.

Reputatie 5
Badge +6

Klopt! Vervelende bug die geld kost! Kom op MWW!