Beantwoord

Klant krijgt geen bestelbevestiging

• 16 March 2022
  • 9 reacties
  • 157 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Ik zie geen storing staan, maar ik heb het nog nooit bij de hand gehad dat klant geen bevestigingsmail van een bestelling krijgt? Klant vraagt ernaar omdat ze twijfelde of ze haar adres goed heeft ingevuld. Emailadres is gecontroleerd en is juist. Ik heb de bestelling gewoon goed binnen gekregen.  

icon

Beste antwoord door Ebbe 17 March 2022, 09:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heeft ze in haar spamfolder gekeken? Ik merk dat de mailtjes van mijn webshop bij klanten met hotmail en gmail in de spamfolder terecht komt.

Reputatie 2
Badge +4

Heeft ze in haar spamfolder gekeken? Ik merk dat de mailtjes van mijn webshop bij klanten met hotmail en gmail in de spamfolder terecht komt.

Ze heeft idd hotmail, en haar spam gecheckt inderdaad. Maar niks te vinden.

Reputatie 2
Badge +4

Deze bestelling was van 17 uur, ik krijg nu ook mail dat de verzendbevestiging van een andere bestelling van een andere klant ook in het mailsysteem van myonlinestore blijft hangen (mail01.myonlinestore.com) toevallig ook aan een hotmail adres.. Deze heb ik ook rond 17 uur verzonden.

Ik heb de eerste klant een betaalbevestiging gestuurd vanuit de beheeromgeving, maar ook deze komt niet bij haar aan!

Reputatie 2
Badge +4

Dit bericht van beide klanten

Badge

Ik krijg nu ook meerdere meldingen, allemaal Hotmail emailadressen dat de mail vertraagd is. Die klanten hebben dus allemaal nog geen bestelbevestiging gekregen. Niet iedereen heeft zijn/haar telefoonnummer ingevuld, dus kan helaas niet iedereen bereiken.

Reputatie 2
Badge +4

Weet jij of de storing inmiddels is opgelost @Ebbe ?

Klopt hier ook hoor..

Vannacht allemaal mailtjes gekregen dat de mail niet verzonden kon worden…

Nu dus klagende mensen waarom ze geen orderbevestiging gehad hebben

Reputatie 7
Badge +16

Hi Gertrude,

De mails worden vanuit ons gestuurd naar de klanten. Het lijkt erop dat er iets is bij of met Hotmail. We zijn aan het onderzoeken of wij hier iets in kunnen betekenen. 

Reputatie 7
Badge +16

Voor verdere updates kun je de statuspagina in de gaten houden via status.myonlinestore.com 

Reageer