Vraag

Klant kan afbeelding uploaden

• 30 July 2021
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Is dit inmiddels al mogelijk? Het is lastig als je een webshop hebt met gepersonaliseerde artikelen als men geen afbeelding , foto of logo kan uploaden. Het vragen om te mailen is zeer onprofessioneel vind ik zelf……...

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Nee, dat is helaas niet mogelijk binnen het systeem.

Heel jammer, zelfs de goedkoopste en slechtste platforms hebben deze optie juist wel haha en de andere goede van hier niet. Maar wel serieus… het is onprofessioneel als maatwerk bedrijf als dit niet kan, hopelijk gezien er vele andere ook al deze klacht hebben aangegeven gaan ze er iets mee doen. Duimen maar…. :-(

Je kunt dit misschien wel oplossen door een mooi vormgegeven formulier te maken met daarin het stappenplan en die te mailen. Zou dat zelf niet erg vinden om zo de benodigde afbeeldingen te mailen. Het je het in ieder geval zwart op wit dat de juiste foto wordt meegestuurd :blush:

Snap ik maar ik ben net overgestapt naar mijn webwinkel, dus mijn bestaande klanten zijn gewend dat ze het kunnen uploaden.

O ships, dat is dan even een gemis, maar was geen reden om niet naar MWW te gaan :sweat_smile: of wist je het niet? 

haha nee ik wist het niet… Maar ik vind dit sowieso veel beter hoor qua alles maar toch hoop ik stiekum dat het er wel bijkomt met de tijd :-):grinning:

Reageer