Vraag

Keuzelijsten werken niet Oops something went wrong sinds vrijdag al!

• 20 February 2022
  • 29 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Meer mensen met problemen sinds vrijdag met de keuzelijsten? Ik kan het tabblad niet eens openen of hij geeft aan oops …. ververs met cntr F5 (alles gedaan niks werkt).

Ook bij de artikelen , je kan huidige keuzelijst niet aanpassen, verwijderen. Wat nog erger is dat het hele nieuwe assortiment niet online kan omdat je geen keuzelijst kan toevoegen Oopss…. something went wrong. Maar lees nergens nog iemand met dezelfde problemen dus vandaar de vraag hier

29 reacties

Reputatie 2
Badge

Meer mensen met problemen sinds vrijdag met de keuzelijsten? Ik kan het tabblad niet eens openen of hij geeft aan oops …. ververs met cntr F5 (alles gedaan niks werkt).

Ook bij de artikelen , je kan huidige keuzelijst niet aanpassen, verwijderen. Wat nog erger is dat het hele nieuwe assortiment niet online kan omdat je geen keuzelijst kan toevoegen Oopss…. something went wrong. Maar lees nergens nog iemand met dezelfde problemen dus vandaar de vraag hier

Even voor je getest. Bij mij werk alles wat betreft keuze lijsten. 

Reputatie 1
Badge

Nou hier niet, ik zeg het niet voor niks. Het gaat mis met de orders. Ook betaalsysteem rond betalingen niet goed af, het forum staat momenteel vol met klachten.

Ik krijg alleen 

Oops, something went wrong…

Ook bij alle artikelen. Alsj ullie het niet zien dat is erg vreemd….

Reputatie 2
Badge

Nou hier niet, ik zeg het niet voor niks. Het gaat mis met de orders. Ook betaalsysteem rond betalingen niet goed af, het forum staat momenteel vol met klachten.

Ik krijg alleen 

Hai, geloof je helemaal hoor. Dat de keuzelijsten in de backoffice van mijn winkel werken wil zeker niet zeggen dat het bij jou ook werkt. Met alle andere problemen de afgelopen dagen ga ik zeker nergens zomaar vanuit. En ik denk velen met mij. Heel vervelend dat dit er ook nog voor je bij komt. 

Reputatie 1
Badge

Ik krijg alleen 

Hai, geloof je helemaal hoor. Dat de keuzelijsten in de backoffice van mijn winkel werken wil zeker niet zeggen dat het bij jou ook werkt. Met alle andere problemen de afgelopen dagen ga ik zeker nergens zomaar vanuit. En ik denk velen met mij. Heel vervelend dat dit er ook nog voor je bij komt. 

Ja , ik ben blij dat dit bij jou wel werkt hoor. Maar ik begin echt klaar te raken met MWW en ben aan het kijken om alle 3 mijn webshops te gaan overzetten naar een plaats waar je wel een fatsoenlijke klantenservice hebt die bereikbaar is en in ieder geval reageert. In plaats van overal op elk probleem alleen maar te tikken, we zijn bezig met een reductieproces blabla en las zelfs bij iemand anders dat er nu gezegd wordt dat de klanten het fout doen door een eerst een verkeerde betaalmethode te kiezen hahaha. BEetje vreemd dat ineens zoveel mensen , de goede trouwe klanten ineens gedaald zijn in iq

Reputatie 2
Badge

Ik krijg alleen 

Ja , ik ben blij dat dit bij jou wel werkt hoor. Maar ik begin echt klaar te raken met MWW en ben aan het kijken om alle 3 mijn webshops te gaan overzetten naar een plaats waar je wel een fatsoenlijke klantenservice hebt die bereikbaar is en in ieder geval reageert. In plaats van overal op elk probleem alleen maar te tikken, we zijn bezig met een reductieproces blabla en las zelfs bij iemand anders dat er nu gezegd wordt dat de klanten het fout doen door een eerst een verkeerde betaalmethode te kiezen hahaha. BEetje vreemd dat ineens zoveel mensen , de goede trouwe klanten ineens gedaald zijn in iq

Terecht, ik ga ook andere mogelijkheden testen. Velen met ons. 

Reputatie 6
Badge +8

Het toevoegen van artikelen met een nw keuzelijst werkt bij ons ook niet, de oeps melding verschijnt. Voor nu even een bestaand artikel met keuzelijst gekopiëerd, dat werkt in ieder geval voor nu om zo toch een nw collectie online te zetten. @Arjan @Ebbe zijn jullie bekend met dit probleem?

Je kunt dus wel een nieuwe keuzelijst toevoegen aan een artikel als er al een keuzelijst aanhangt en één ook verwijderen. Maar een nw keuzelijst selecteren als er nog geen keuzelijst is gekoppeld, dat werkt niet, dan krijg je een foutmelding.

Reputatie 5
Badge +6

@Nooby.nl ervaar je de problemen nog steeds? Ervaar je het ook op meerdere apparaten? Als ik inlog in jouw winkel werken alle pagina's die jij in je bericht benoemt.

@CountryatHome Ook bij jou kan ik de oeps-melding niet reproduceren. Speelt het probleem nog steeds?

Reputatie 6
Badge +8

@Nooby.nl ervaar je de problemen nog steeds? Ervaar je het ook op meerdere apparaten? Als ik inlog in jouw winkel werken alle pagina's die jij in je bericht benoemt.

@CountryatHome Ook bij jou kan ik de oeps-melding niet reproduceren. Speelt het probleem nog steeds?

Het probleem is er nog steeds.. kopieer maar een artikel zónder keuzelijst en probeer maar een keuzelijst te koppelen.

Reputatie 4
Badge +5

Ik had hetzelfde bij als ik een verzendlabel wil uitprinten. Echter: Zodra ik in incognito mode ga dan werkte het wel. Misschien niet gerelateerd maar ik kreeg exact dezelfde melding als dit

Reputatie 5
Badge +6

@CountryatHome Het lukt mij zonder problemen om een product te kopiëren en er vervolgens een keuzelijst aan te koppelen.
Ik weet dat het een cliché is, maar zou je alsnog kunnen proberen om de cache en de cookies van de browser te wissen en het eventueel in een andere browser te proberen als het probleem daarna nog steeds speelt?

Voor Chrome staan de instructies hier
Voor Safari staan de instructies hier
Voor Edge staan de instructies hier

@Richard Dit lijkt mij inderdaad niet direct gerelateerd aan het probleem met de keuzelijsten, maar ook in jouw geval zou ik je willen adviseren om de cache en cookies van de browser te wissen. Ik ben benieuwd of het probleem daarmee is opgelost.

Reputatie 4
Badge +5

Hi Arjan,
Ik denk wel dat het daarmee opgelost zou zijn omdat ik in een andere browser dan chrome er normaal bij kan. Alleen wil mijn cache niet opschonen omdat ik een andere optie in chrome heb aanstaan, die al mijn tabbladen onthoudt en dat een hoop opzoek werk in de ochtend scheelt ;-)

Maar ik meldde het meer omdat - hoewel het probleem een ander is - de oplossing mogelijk wel dezelfde is ;-) . Ik meldde het niet omdat het voor mij op dit moment een probleem is.

Reputatie 6
Badge +8

@CountryatHome Het lukt mij zonder problemen om een product te kopiëren en er vervolgens een keuzelijst aan te koppelen.
Ik weet dat het een cliché is, maar zou je alsnog kunnen proberen om de cache en de cookies van de browser te wissen en het eventueel in een andere browser te proberen als het probleem daarna nog steeds speelt?

Voor Chrome staan de instructies hier
Voor Safari staan de instructies hier
Voor Edge staan de instructies hier

@Richard Dit lijkt mij inderdaad niet direct gerelateerd aan het probleem met de keuzelijsten, maar ook in jouw geval zou ik je willen adviseren om de cache en cookies van de browser te wissen. Ik ben benieuwd of het probleem daarmee is opgelost.

Ik heb in meer dan 15 jaar MWW nog nooit zo vaak die cache moeten legen als de afgelopen maanden.. maar opnw leeg gemaakt en oepss daar is ie weer! 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Sonja,

Welke browser en welke versie van die browser gebruik je precies? 

Reputatie 2
Badge +3

Hoi, Ik heb dit probleem sinds afgelopen dinsdag. ik wil de keuzelijst in het product aanpassen maar krijg deze melding. en refreshen haalt helaas niets uit.

herkennen meer mensen dit?

Hoor het graag Groetjes, karlijn

Reputatie 6
Badge +8

Het is bij mij nooit opgelost geweest, maar het leek wel of ik de enige was en heb het er maar bij gelaten 😐

Reputatie 2
Badge +3

@Arjan Kunnen jullie hier met enige urgentie naar kijken? Want ik kan nu geen nieuwe producten toevoegen en zit met een voorraad nieuwe producten die in dit seizoen horen. Het moet nu online want over een maand gaan we op vakantie en is dit seizoen voorbij. Ik kan geen keuzelijst aanpassen in het product en ook geen nieuwe aanmaken en het keuzenlijsten menu. en ook geen keuzelijst toevoegen in een nieuwe product.

Hoor graag je reactie,

Bedankt, Karlijn

Reputatie 6
Badge +8

@Arjan Kunnen jullie hier met enige urgentie naar kijken? Want ik kan nu geen nieuwe producten toevoegen en zit met een voorraad nieuwe producten die in dit seizoen horen. Het moet nu online want over een maand gaan we op vakantie en is dit seizoen voorbij. Ik kan geen keuzelijst aanpassen in het product en ook geen nieuwe aanmaken en het keuzenlijsten menu. en ook geen keuzelijst toevoegen in een nieuwe product.

Hoor graag je reactie,

Bedankt, Karlijn

Ik kopieer dan een artikel met een soort gelijke keuzelijst. Dan eerst de tekst, afmetingen e.d aanpassen, dus niet de keuzelijst aanpassen - dan artikel opslaan en vervolgens opnw het artikel bewerken en dan alleen de keuzelijst aanpassen. Dat wil wel eens helpen.. 

Reputatie 2
Badge +3

ik heb net getest en het lijkt aan de browser te liggen. In chrome gaat het fout en in edge lukt het gelukkig wel. iig een oplossing voor nu maar voor de overige werkflow niet zo handig om dat ik veel in chrome doe.

@CountryatHome  wellicht voor jou ook een tijdelijke oplossing.

Groetjes, karlijn

Reputatie 2
Badge +3

Hoor graag je reactie,

Bedankt, Karlijn

Ik kopieer dan een artikel met een soort gelijke keuzelijst. Dan eerst de tekst, afmetingen e.d aanpassen, dus niet de keuzelijst aanpassen - dan artikel opslaan en vervolgens opnw het artikel bewerken en dan alleen de keuzelijst aanpassen. Dat wil wel eens helpen.. 

helaas lukte elke omweg niet, had al een creatief rondje gemaakt ;-) maar dank voor de tip @CountryatHome!  @Arjan  zou het wellicht met de terug zetting naar pro te maken kunnen hebben? we zijn onlangs weer een stapje terug gegaan omdat de kassa app los beschikbaar werd. ik hoor het wel!

Reputatie 6
Badge +8

ik heb net getest en het lijkt aan de browser te liggen. In chrome gaat het fout en in edge lukt het gelukkig wel. iig een oplossing voor nu maar voor de overige werkflow niet zo handig om dat ik veel in chrome doe.

@CountryatHome  wellicht voor jou ook een tijdelijke oplossing.

Groetjes, karlijn

Snap niet dat het dan ‘ineens’ fout gaat.. gedoe om steeds van browser te wisselen.

Reputatie 7
Badge +16

@Paardeerlijk

Probeer je een keuzelijst in een bestaand product aan te passen? Zou je mij een link van dat product kunnen sturen?

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Ebbe , het ging om dit product: https://www.paardeerlijk.nl/a-59388736/thinline-graasmasker/veiligheidshalster-waldhausen/#description ( hiervan hebben we en keuze optie aan upsell en daarvan was een keuze uitverkocht. En had dat even via de keuzelijsten zichtbaar gemaakt. Maar nu die weer op voorraad is wilde ik dat weer terugdraaien en lukte dat niet. Maar ik ervaar het probleem ook bij het aanmaken van een nieuw product waaraan ik een keuzelijst wil toewijzen. En ook in het menu van keuzelijsten om een lijst te bewerken of een nieuwe te maken. Bij het aanklikken van het keuzenlijsten menu verschijn dezelfde ‘oeps’ melding. Dus kom daar niet in in chrome. zie ook afbeelding van zojuist:

Groetjes, Karlijn

Reputatie 7
Badge +16

Hi Karlijn en Sonja,

Ik heb verschillende mogelijkheden geprobeerd om de '’oops'’ melding te reproduceren. Ik krijg het alleen niet voor elkaar. Zonder een reproductiepad is een oplossing ver te zoeken. Ik wil jullie vragen om een screenvideo of iets dergelijks te maken van alle stappen die je onderneemt die leiden tot de foutmelding. Deze video kun je sturen naar info@mijnwebwinkel.nl. Het supportteam pakt het dan verder op. 

Stuur daarbij meteen welke browser + versie (belangrijk) je gebruikt. Dit is terug te vinden via https://www.whatsmybrowser.org/ 

Hopelijk kunnen we op die manier achter een reproductiepad komen. 

Alvast bedankt. 

Reputatie 2
Badge +3

dank je wel, ik heb zojuist de filmpjes gestuurd. ik vraag me af of het meer info geeft het zijn korte filmpjes ;-). groetjes, karlijn

Reputatie 3
Badge +4

Op dit moment kan ik ook geen keuzelijsten toevoegen aan nieuw aangemaakte producten. Ook ik krijg de melding ‘Oops...’. Kan hiernaar gekeken worden?

Reageer