Vraag

Keuzelijsten werken niet

• 22 September 2022
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Het lijkt erop dat de keuzelijsten wederom niet werken. Steeds Oeps…….. Om moedeloos van te worden. Is er een storing weer?

Onder dit topic kunnen geen reacties worden geplaatst.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Ik moet zeker 3x per week de caches legen. Werk je in Chrome of Safari? 

In al mijn internet is het maakt niet uit welke….. Cookies en cache zijn leeg en nog steeds hetzelfde probleem. MWW nooit makkelijk bereikbaar, moe wordt je ervan

Reputatie 5
Badge +8

@Ebbe Ik had gisteren ook problemen dat ik een test order gewoon niet kon afronden.

Na legen van de cache wel. Helaas kom ik niet veel verder met de helpdesk - die zeggen dat het niet aan de webwinkel ligt maar aan het feit dat ik google chrome gebruik.

Ik krijg meldingen van klanten dat ze de order ook niet kunnen afronden. Deze morgen weer. 
Gisteren zij een medewerker van de helpdesk dan moet je aan klant vragen of ze cache willen legen.
Ik kan ook moeilijk aan de klant melden dat ze geen google chrome mogen gebruiken. 

Dit is niet de oplossing, bovendien ben ik bang dat de helft dan de klanten nog niet eens een melding maakt dat het niet lukt. Natuurlijk heb ik de klant gevraagd om een schermprint, maar die krijg ik meestal niet dus daar kom ik niet veel mee verder.

wordt er ondertussen wel errrrrrrug gefrustreerd van.

Ja beste oplossing is dus overstappen… Je kan toch niet naar je klanten vragen cache te legen en andere browser te gebruiken, te gek voor woorden dit haha. Hoe bedoel je kom je onprofessioneel over dan, ten top gewoon. Daarbij 70 euro per maand voor zoveel problemen. Ik ga nu naar een IT bedrijf met onbeperkte ruimte op de servers, altijd bereikbaar telefonisch tijdens kantoor uren en erbuiten via mail bereikbaar voor hou je vast….. iets meer dan 80 euro per jaar! Enige nadeel is dat er niks vanuit MWW over gezet kan worden, zelfs de expo lijst van producten, voorraad genoemd in MWW is incorrect en wordt overal geweigerd, je klanten kan je niet op een excel downloaden , niks. Die moet je allemaal handmatig mailen. Maar dat heb ik er voor over zoveel als het scheelt op jaar basis. Het bedrijf bouwt mijn sites opnieuw. Dan kan ik ook koppelingen erin hangen dat mensen zelf hun product kunnen personaliseren dat kan hier ook allemaal niet.