Heel leuk die keuzelijsten, maar ze zijn zo beperkt.. nog meer mensen last van..
Ik heb Cadeautjes online staan, hierbij kan men kiezen uit 20 verschillende kaarten..
Nu blijkt 1 kaartje op te zijn..oeps…. en wat nu… ( ja bijbestellen,dat snap ik,maar dat duurt weer een week)
Nu kan ik dat kaartje eruit gooien zodat ze het niet kunnen bestellen, maar dan zodra deze weer op voorraad is moet ik deze weer ruim 200x toevoegen.. dat is natuurlijk ook niet te doen..
Dacht een oplossing te hebben en er gewoon verkocht achter de zetten,helaas werkt dit ook niet
Iemand nog andere tips...
Keuzelijsten
Hoi! Heb je in het tabblad ‘varianten’ de voorraad per kaartje aangegeven? Daar kun je de gebruikte keuzelijsten aanvinken waarvan je per item in die keuzelijst de voorraad kan aangeven.
Hoi! Heb je in het tabblad ‘varianten’ de voorraad per kaartje aangegeven? Daar kun je de gebruikte keuzelijsten aanvinken waarvan je per item in die keuzelijst de voorraad kan aangeven.
Nee dit heb ik niet gedaan,omdat ik dit dan nog moet veranderen per item… omdat varianten ook per product gaat, of zie ik iets over het hoofd..
Nee dit heb ik niet gedaan,omdat ik dit dan nog moet veranderen per item… omdat varianten ook per product gaat, of zie ik iets over het hoofd..
Varianten gaan per product, tenzij je ze toe kunt wijzen bij meerdere. Stel je biedt bij 3 verschillende producten dezelfde 20 verschillende kaarten aan, dan kun je één keuzelijst maken en deze instellen bij de 3 verschillende producten.
Varianten gaan per product, tenzij je ze toe kunt wijzen bij meerdere. Stel je biedt bij 3 verschillende producten dezelfde 20 verschillende kaarten aan, dan kun je één keuzelijst maken en deze instellen bij de 3 verschillende producten.
Ik heb ruim 200 producten waar ik de klant de keuze geef welk kaartje ze erbij willen en of ze nog een snoepdoosje erbij willen, Ik heb hiervoor een keuzelijst gemaakt met deze 2 opties.
Dit gaat dus per product, maar als ik dus 1 kaartje of snoepdoosje wil veranderen dan moet ik dit dus ruim 200x veranderen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.