Wanneer ik bij een product keuzelijsten wil verwijderen en nieuwe wil toevoegen, kan dit niet in één handeling want dan krijg ik de melding:oeps er ging iets mis. Heel frustrerend, want dit betekent dat wanneer ik de keuzelijsten wil aan passen ik dit in meerdere handelingen moet doen wat enorm veel tijd kost. Uberhaupt duurt het lang voordat de wijziging wordt opgeslagen zo dit wel in één keer lukt.
Daarnaast blijf ik het echt ontzettend onpraktisch vinden dat wanneer je prijswijzigen of kleurwijzigen toevoegd/wijzigd in het keuzemenu anzich, je deze wijzigen handmatig PER product moet aanpassen.
Ik weet dat hier meerdere over klagen, ik weet dat jullie hier mee bezig zijn dit aan te passen maar ik hoop dat dit probleem ook echt prio heeft!!
keuzelijst wijzigingen
Hetzelfde probleem, ik moet ieder product MANUEEL aanpassen, het zou handig zijn moesten we de prijs alleen in de keuzelijst aanpassen en zo alle artikelen de nieuwe prijs krijgen.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.