Beantwoord

Keuzelijst werkt niet naar behoren.

• 9 December 2021
  • 16 reacties
  • 222 Bekeken

Als ik een aangemaakte keuzelijst wil wissen krijg ik steeds de melding: “Oeps, er ging iets fout...Probeer de pagina te verversen”. (het duurt overigens niet lang voordat de pagina is geladen)

Ook als ik de keuzelijst aanpas, vervolgens op sla dan keert de pagina terug naar de pagina met de andere keuzelijsten. Als ik vervolgens de betreffende keuzelijst weer open zie ik dat hij de wijzigingen niet opgeslagen heeft.

Vervelende is dat ik dan weer een nieuwe keuzelijst moet maken en de verkeerde lijsten moet laten staan. Gelukkig ben ik beginnend met de webwinkel dus staat er nog niks bijzonders in en aan gekoppeld.

icon

Beste antwoord door Ebbe 9 December 2021, 13:48

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Timo,

Dit gaat inderdaad niet goed. Ik heb het in mijn testwinkel getest en de bevindingen een ticket gegoten zodat het developmentteam dit kan oplossen. Ik laat je weten zodra het weer werkt. 

Bedankt voor het melden. 

Groet,
Ebbe

Super dankjewel @Ebbe 

Reputatie 7
Badge +16

@timobongers De bug is opgelost. Je kunt gelukkig weer verder.

Nogmaals, bedankt voor het melden. 

Groet,
Ebbe

Voorlopig werkt het nog steeds niet naar behoren….of wèèr niet!?

Reputatie 6
Badge +8

@ebbe Dit probleem is er nog steeds. Nog steeds kan ik de keuzelijst via het radartje niet aanpassen.. zou je dit eens willen nagaan? 

@Ebbe Helaas is het probleem met de keuzelijsten nog niet verholpen zie ik. Klopt dit?

Reputatie 7
Badge +16

Het issue die Timo heeft gemeld is opgelost. Als jullie dit weer ervaren is dit een nieuwe bug. Kunnen jullie de volgende gegevens mailen naar support? (info@mijnwebwinkel.nl)

• Welke browser + versie gebruik je. Dit is op te vragen via https://www.whatsmybrowser.org/
  • Welke handelingen voer je uit
  • en of je een foutmelding te zien krijgt

Thanks! 

Reputatie 6
Badge +8

Het issue die Timo heeft gemeld is opgelost. Als jullie dit weer ervaren is dit een nieuwe bug. Kunnen jullie de volgende gegevens mailen naar support? (info@mijnwebwinkel.nl)

• Welke browser + versie gebruik je. Dit is op te vragen via https://www.whatsmybrowser.org/

Thanks! 

Mail gestuurd, inclusief schermopname.. 

Reputatie 7
Badge +16

Thanks! 

Mail gestuurd, inclusief schermopname.. 

Perfect. Thanks! 

Reputatie 6
Badge +8

Momenteel kan ik opnieuw geen keuzelijsten toevoegen en komt de melding ‘oeps.. ‘ weer in beeld. Werk via Chrome.. 

Een keuzelijst aanpassen werkt - bij een artikel die al een keuzelijst heeft - ook niet naar behoren. Moet eerst het artikel opslaan en dan daarna kan de keuzelijst pas aangepast worden. 

Reputatie 7
Badge +16

@CountryatHome Mocht je dit nog een keer ervaren, kun je dan meteen contact met support opnemen, zodat zij mee kunnen kijken, of een screenvideo van al je stappen maken? Wij krijgen het namelijk op geen manier gereproduceerd. We zitten aardig vast in dit onderzoek. Alle hulp is welkom om tot een reproductiepad te komen, zodat we de mogelijke oorzaak kunnen vinden. 

Alvast bedankt! 

Reputatie 6
Badge +8

@CountryatHome Mocht je dit nog een keer ervaren, kun je dan meteen contact met support opnemen, zodat zij mee kunnen kijken, of een screenvideo van al je stappen maken? Wij krijgen het namelijk op geen manier gereproduceerd. We zitten aardig vast in dit onderzoek. Alle hulp is welkom om tot een reproductiepad te komen, zodat we de mogelijke oorzaak kunnen vinden. 

Alvast bedankt! 

Begrijp er niets van.. ik zoek het betreffende artikel weer op waar het fout ging en het eerste wat ik in beeld krijg als ik op keuzelijst toevoegen klik is de foutmelding. Ga proberen het eens op te nemen, via de Ipad ging het wel goed. 

Reputatie 7
Badge +16

Alvast bedankt! 

Begrijp er niets van.. ik zoek het betreffende artikel weer op waar het fout ging en het eerste wat ik in beeld krijg als ik op keuzelijst toevoegen klik is de foutmelding. Ga proberen het eens op te nemen, via de Ipad ging het wel goed. 

Dat is precies wat deze situatie zo lastig maakt. Onderhuids wordt er een generieke foutmelding getoond, dus we hebben echt een reproductiepad nodig. Vooralsnog is het zoeken naar een speld in een hooiberg. Maar we gaan 'm vinden. 

Reputatie 6
Badge +8

In het navigatiemenu krijg ik via de keuzelijst een/de oeps foutmelding.. zit daar nog iets niet lekker @Ebbe Ook bij een artikel kan ik geen keuzelijst ontkoppelen, dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Reputatie 2
Badge +3

In het navigatiemenu krijg ik via de keuzelijst een/de oeps foutmelding.. zit daar nog iets niet lekker @Ebbe Ook bij een artikel kan ik geen keuzelijst ontkoppelen, dan krijg ik dezelfde foutmelding.

Wij ervaren dit zelf niet. Ervaar je dit ook in een incognito / privé venster? Zo ja, zou je dan een screenvideo van je stappen kunnen maken en mailen naar support? We kijken dan graag met je mee.

Reputatie 6
Badge +8

Wij ervaren dit zelf niet. Ervaar je dit ook in een incognito / privé venster? Zo ja, zou je dan een screenvideo van je stappen kunnen maken en mailen naar support? We kijken dan graag met je mee.

In een incognito scherm ervaar ik het niet.. via Safari ook niet, alleen in Chrome 

Reageer