Vraag

keuzelijst werkt niet

• 20 January 2022
  • 12 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

De keuzenlijst bijwerken lukt niet en toevoegen ook niet. Krijg steeds de “oeps”melding… Anderen hier ook last van?

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi Yvonne, 

Ik krijg het niet gereproduceerd. Op welke browser werk je? En welke keuzelijst probeer je toe te voegen/aan te passen?

Groet,

Ebbe

Reputatie 3
Badge +1

@Ebbe Ik moet eerlijk zijn dat ik ook deze melding regelmatig ervaar. 
Vooral op momenten als ik teveel keuzelijsten tegelijk toevoeg of dat ik een keuzelijst en een invoerveld tegelijk wil toevoegen. Het toevoegen lukt wel, maar als je wil opslaan dan krijg je regelmatig deze melding. Ik los het nu op om elke keer tussendoor op te slaan voordat ik meer keuze lijsten toevoeg, maar handig en snel is het niet.
Ik gebruik Chrome via de laptop. Ik heb dit overigens ook via de microsoft browser geprobeerd, maar ook dan had ik dit probleem.  

Reputatie 3
Badge +4

@Ebbe ik werk in crome. De keuzelijst “kleur”probeer ik toe te voegen aan de paarden sleutelhangers.

https://www.ruiterkids.nl/a-69518534/sieraden-sleutelhangers/paarden-sleutelhanger/#description

Reputatie 4
Badge +4

Hier ook. Kan verschillende keuxelijsten met maten niet toevoegen.

Reputatie 3
Badge +1

Extra toevoeging omdat ik weer bezig ben met keuzelijsten. Soms krijg je ook de melding als je een keuzelijst toevoegt en vervolgens de volgorde van de keuzelijsten veranderd. Ook slaat hij niet altijd de volgordes van keuzelijsten op bij producten. Dit gebeurd wanneer je nieuwe keuzelijsten toevoegt en daarna de volgorde wijzigt. Als je dan de wijzigingen opslaat, en het product weer opent staan de keuzelijsten er wel, maar niet in de volgorde die ik heb toegepast. Als ik ze dan weer aanpas, dan onthoud het systeem wel de volgorde. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel Ebbe. 

Reputatie 3
Badge +4

Op jullie advies de cookies en de cache van de browser gewist en nu werkt het weer! :thumbsup_tone1:

Reputatie 5
Badge +7

Ik was bezig om filters toe te voegen en kreeg ook de melding oeps er gaat iets fout.
Ik zit via Google chrome.
Cookies en cache gewist maar nog steeds werkt het niet.

Hier ook last van inderdaad! Beetje vervelend en je betaald een hoop geld voor deze website. 

Hier ook last van inderdaad! Beetje vervelend en je betaald een hoop geld voor deze website. 

Precies!!

Ja heel vervelend. Kan geen nieuwe items toevoegen hierdoor maar mensen kunnen ook dingen blijven bestellen die uitverkocht zijn qua maat en kleur! Heel irritant en is al sinds vrijdag

Op jullie advies de cookies en de cache van de browser gewist en nu werkt het weer! :thumbsup_tone1:

Werkt bij mij niet cookies en cache wissen. blijft oooooops

Ja ik wordt er echt geirriteerd van, het is de zoveelste keer en nu alweer sinds vrijdag. Klanten kunnen dingen bestellen die niet meer op voorraad zijn en de nieuw binnen gekomen items kunnen we niet plaatsen. Tijd om een ander platform te gaan zoeken, het lijkt wel alsof ze het nog maar moeilijk aankunnen. Er zijn echt veel problemen de laatste tijd als je zo leest hier

Reageer