Ik merk dat de maten die wij hebben ingevoerd bij een keuzelijst ineens door elkaar staan.
Dit was nooit het geval.
Bijvoorbeeld: maat 44 staan nu helemaal onderaan ipv bovenaan en bij maat 104 staat deze ineens bovenaan.
Is er een storing aan jullie kant?
Zo ja kunnen jullie hier een update van geven en aangeven wanneer dit weer normaal werkt?!
Keuzelijst staat door elkaar
Je kunt verschillende sorteeropties kiezen bij een keuzelijst. Als je geen gekke dingen wilt kun je hem op handmatig zetten en dan de opties naar de goed plek schuiven.
Het is niet zo dat ik niet weet hoe het werkt maar dat ineens de volgorde is gewijzigd zonder dat wij hier iets aan hebben gedaan. Ook staat de volgorde gewoon goed in onze keuzelijst. Dus het lijkt mij een bug of iets aan de kant van mww.
Ook ik constateer dat AL mijn keuzelijsten van volgorde zijn gewijzigd!!!
Goedemiddag,
We hebben dit probleem inmiddels gemeld bij onze ontwikkelaars en dit zal met de juiste prioriteit opgelost worden. We hebben hierover ook een melding geplaatst op het dashboard. Zodra het opgelost wordt zullen we jullie via het dashboard op de hoogte houden. Excuses voor het ongemak!
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.