Beantwoord

Keuzelijst aan keuzelijst

• 4 April 2020
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Reputatie 2

Wellicht kan het wel maar kan ik het gewoonweg niet vinden. Ik zou een keuzelijst willen maken voor de artikelen in de keuzelijst. 

Bijvoorbeeld: een soort oorbel in verschillende kleuren (keuzelijst) en dan, in dit geval per kleur een uitvoering o.i..d (met hanger, zonder hanger, met stras, zonder stras...enz enz.(keuzelijst).

Of, misschien duidelijker, een bepaald t-shirt is verkrijgbaar in drie  kleuren (keuzelijst)  maar van elke kleur zijn nog verschillende maten verkrijgbaar (keuzelijst)

De opties in de tweede keuzelijst gelden dus dan alleen voor de gekozenoptie  uit de eerste keuzelijst.

icon

Beste antwoord door Ebbe 6 April 2020, 13:45

Hi @Sieraden-An, Als ik je goed heb begrepen is dit mogelijk. Als je bij de oorbel 2 keuzelijsten hebt gekoppeld en je gaat naar varianten, dan kun je daar beide keuzelijsten selecteren. Je krijgt dan een pop-up met de melding ‘keuzelijst in-/uitschakelen’, hier klik je op ja. Zodra beide keuzelijsten zijn geselecteerd zie je dat deze worden gecombineerd. 

Is dit waar je naar op zoek bent? Laat het anders weten. 

Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Sieraden-An, Als ik je goed heb begrepen is dit mogelijk. Als je bij de oorbel 2 keuzelijsten hebt gekoppeld en je gaat naar varianten, dan kun je daar beide keuzelijsten selecteren. Je krijgt dan een pop-up met de melding ‘keuzelijst in-/uitschakelen’, hier klik je op ja. Zodra beide keuzelijsten zijn geselecteerd zie je dat deze worden gecombineerd. 

Is dit waar je naar op zoek bent? Laat het anders weten. 

Succes!

Reageer