Vraag

Keuzelijst

• 12 September 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Hi ik zoek een beknoptere manier voor mijn keuzelijst. Ik heb bv 1 product welke in verschillende vormen, maten en materialen besteld kan worden maar als ik deze keuzelijst maak en ik vul alles in dan wordt deze meters lang. Het hele keuze overzicht is onoverzichtelijk. Hoe kan ik dit inkorten/splitsen/makkelijker/mooier maken?

Alvast bedankt

grtjs Pascale

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Die telt volgens mij gewoon alles op. Wij hebben dat bij het volgende artikel; https://www.maanvisshop.nl/a-61890144-7221395,7221400,7201080/juwel/juwel-rio-180-led/#description

Hierbij heb ik omdat het op bestelling geleverd wordt alleen geen artikelnummers bij elke keuze gebruikt dus dat weet ik zo niet of dat werkt. Je zou even een verborgen artikel kunnen aanmaken om het te proberen.

Dank je wel voor je reactie… dat heb ik geprobeerd, echter aan iedere keuzelijst zit een waarden die weer gekoppeld moet worden. Stel ik kies voor vorm: rond, maat: 40 cm, materiaal: hout. Hoe werkt de module dan voor de meerprijs per keuzelijst. Kom er niet uit😅

Reputatie 6
Badge +8

Ik denk met meerdere keuze lijsten voor 1 artikel. Bv eerst kies type, volgende kies maat dan kies kleur. Ik weet alleen niet of je dan in de problemen komt met artikelnummers en dus voorraad beheer.

Reageer