Goedenavond,
Is het mogelijk om in een artikel een keuze te maken van bv het alfabet en dan een keuze van aantal.
Om een naam te maken!
Beste antwoord door Nanaas
Bekijk origineelGoedenavond,
Is het mogelijk om in een artikel een keuze te maken van bv het alfabet en dan een keuze van aantal.
Om een naam te maken!
Beste antwoord door Nanaas
Bekijk origineelJa, dit kun je bij een product instellen. Via een keuzeformulier of dat ze zelf iets in kunnen typen. Lees hier meer:
Dank je wel voor je antwoord.
Dit alleen niet wat ik bedoel.
Ik bedoel bv letter A en dan een dropdown met een keuze van 0 tot 10 bv en dan van alle letters van het alfabet.
Maar als men een keuze maak van bv een letter er een meer prijs berekend wordt.
Dus bv passie dan heb je 6 letters en dan 6x een bedrag.
Dank je wel voor je antwoord.
Dit alleen niet wat ik bedoel.
Ik bedoel bv letter A en dan een dropdown met een keuze van 0 tot 10 bv en dan van alle letters van het alfabet.
Maar als men een keuze maak van bv een letter er een meer prijs berekend wordt.
Dus bv passie dan heb je 6 letters en dan 6x een bedrag.
Er staat altijd automatisch al ‘Aantal’ onder. Maar dat geldt voor één variant - dus niet zoals jij bedoeld/voor ogen hebt. Dus wanneer iemand uit de lijst dan ‘A’ zou kiezen, kan een aantal worden ingegeven. Maar dat is dan maar één letter - en dan dient diegene opnieuw weer het product te kiezen en weer een keuze te maken tussen de letters.
Ik weet niet wat je precies verkoopt - maar misschien kun je beter een invoerveld kiezen? Waar mensen dan een woord in kunnen vullen?
Dit gaat om wanddecoratie de scrabbleletters.
Maar vrijeveld is geen optie want gaan ze aparte tekens invoeren en kunnen ze ook aantal verkeerd selecteren dus ook te weinig betalen.
Is het geen mogelijkheid om een keuzelijst (varianten) aan te maken met de tekst "Aantal tekens", vervolgens hier keuzes aan koppelen van 1 t/m 26 (bijv.) en elk oplopend nummer een hogere meerprijs geven? Daarnaast kan je dan nog een vrije tekstveld toevoegen, waar de klant zijn tekst kan opgeven. Enige is dan dat de klant het juiste aantal in de keuzelijst moet kiezen, welke overeenkomt met het aantal tekens van de tekst die ze hebben opgegeven.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.