Vraag

Kenmerk toevoegen aan een label

• 1 April 2022
  • 1 reactie
  • 18 Bekeken

Ik werk nu niet met de API van MyParcel, maar wil dat wel weer gaan doen. Nu kan ik via mijn huidige verzendsysteem handmatig een kenmerk toevoegen aan een label. Dit gebruik ik om de productcode op het label te plaatsen en zo de labels als pakbon te gebruiken. Handig en scheelt printen van pakbonnen. Met de automatische koppeling naar MyParcel kun je heel snel labels aanmaken en printen, maar ik kan nergens vinden hoe ik (liefst automatisch) naast het ordernummer ook een kenmerk kan toevoegen. Wie weet hoe je de opmaak van gegenereerde labels nog kunt aanpassen? Of dit kunt instellen?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +5

Volgens mij kun je dat niet automatisch instellen. Je kunt wel een standaard kenmerk invullen maar die wordt overschreven door het ordernummer.

Wat tot slot kan is als je het label aanmaakt maar nog niet uitprint en daarna naar het portaal van my parcel gaat en ‘label bewerken’ doet dan kun je het handmatig aanpassen.

Maar dat is allemaal nogal omslachtig. 
Maar mogelijk weet myparcel meer. Meestal kun je overdags live met ze chatten en kunnen ze technische vragen direct doorzetten naar het IT team.

Reageer