Kassa app - Bij betalen komt proces in loop

• 9 June 2020
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Beste mmw gebruikers,

Wie van jullie heeft er ook last van het volgende:

Na dat je alle producten van de klant in de kassa app hebt toegevoegd en je wilt de klant laten afrekenen kan je kiezen voor contact of kaart. Als je een van deze aan tikt verspringt het scherm even en kom je weer terug op dat zelfde scherm. Hij blijft hier dan op hangen en kan verder alleen nog maar terug. Afrekenen lukt niet meer.

Ik heb dit probleem al gemeld, maar vroeg mij af of hier nog meer mensen last van hadden.

Groeten Dennis

2 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Beste Dennis,

Dit probleem hebben wij ook regelmatig. De ipad zetten we dan even uit en weer aan, dit is geen garantie dat het gelijk is opgelost, soms moet ik de app er weer opnieuw opzetten.

Meestal hebben we dit probleem bij contant afrekenen, pinnen lukt dan wel.

Groetjes, Ingrid

Reputatie 7
Badge +8

Wij hebben dit probleem ook gehad laatst. We konden alleen contant afrekenen en niet pinnen. We zijn nu 2 weken met de kassa app bezig. Helaas ben ik afgelopen week niet aan het werk geweest anders had ik ter plekke melding kunnen maken, we hebben in 2 weken tijd de app  3x opnieuw geïnstalleerd, waarvan ook een keer vanwege problemen met de barcode scanner die het niet meer deed. Dit komt helaas regelmatig voor. Meestal zet ik daarvoor even de bluetooth van de tablet uit en weer aan maar dat is soms niet voldoende. We willen onze voorraad op orde brengen via de kassa app zodat bij het openstellen van onze webshop alles klopt. Dit durf ik nu niet te doen vanwege de kassa app. 

Reageer