In het orderoverzicht van de kassa app staan een aantal orders zonder groen bolletje. Deze staan in het dashboard als betaald en afgehaald maar er staat geen contant of betaalpas bij maar externe kassa. Iemand een idee waar dat door komt?
Goedemiddag Michel, dat is vervelend. Zou je dit probleem kunnen melden via de Kassa app? Je gaat hiervoor in de Kassa app naar ‘Instellingen / Support’. Vervolgens klik je op de optie ‘Rapporteer bug’ en kun je een kleine omschrijving toevoegen betreft het probleem dat je ervaart. Zo wordt er belangrijke informatie meegestuurd en kunnen we het direct voor je uitzoeken!
Ah ok. Is natuurlijk moeilijk achterhalen als er 4 mensen op dezelfde kassa werken. Had dat een paar weken terug wel meegekregen nu ik dit zo lees alleen konden we het toen wel wijzigen dacht ik.
Ah ok. Is natuurlijk moeilijk achterhalen als er 4 mensen op dezelfde kassa werken. Had dat een paar weken terug wel meegekregen nu ik dit zo lees alleen konden we het toen wel wijzigen dacht ik.
Klopt, toen kon het achteraf nog wel gewijzigd worden, nu niet. In het dashboard krijgt deze order nu een ‘onbekende’ status ø in de kleur grijs.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.