Vraag

Kassa app betaling externe kassa

  • 29 March 2023
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Reputatie 7
Badge +8

In het orderoverzicht van de kassa app staan een aantal orders zonder groen bolletje. Deze staan in het dashboard als betaald en afgehaald maar er staat geen contant of betaalpas bij maar externe kassa. Iemand een idee waar dat door komt?


4 reacties

Badge +2

Goedemiddag Michel, dat is vervelend. Zou je dit probleem kunnen melden via de Kassa app? Je gaat hiervoor in de Kassa app naar ‘Instellingen / Support’. Vervolgens klik je op de optie ‘Rapporteer bug’ en kun je een kleine omschrijving toevoegen betreft het probleem dat je ervaart. Zo wordt er belangrijke informatie meegestuurd en kunnen we het direct voor je uitzoeken!

Reputatie 6
Badge +9

@Michel vG Het is bekend.. @Sander weet ervan. Het komt omdat je te vlug op de groene knop hebt gedrukt 😁. In de test-versie kon je dan naar de betreffende order en dan alsnog het bedrag innen zodat de status weer groen werd. Dat gaat nu (even) niet meer.. 

Reputatie 7
Badge +8

Ah ok. Is natuurlijk moeilijk achterhalen als er 4 mensen op dezelfde kassa werken. Had dat een paar weken terug wel meegekregen nu ik dit zo lees alleen konden we het toen wel wijzigen dacht ik.

Reputatie 6
Badge +9

Ah ok. Is natuurlijk moeilijk achterhalen als er 4 mensen op dezelfde kassa werken. Had dat een paar weken terug wel meegekregen nu ik dit zo lees alleen konden we het toen wel wijzigen dacht ik.


Klopt, toen kon het achteraf nog wel gewijzigd worden, nu niet. In het dashboard krijgt deze order nu een ‘onbekende’ status ø in de kleur grijs.

Reageer