Vraag

kan order niet bevestigen, kom steeds terug bij zelfde

• 13 April 2023
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Ben ik de enigste die geen orders kan plaatsen ?

Ik heb een beurs gedraaid en wil nu een verzamelfactuur maken door gewoon een grote bestelling te plaatsen, maar telkens als ik op “bestelling bevestigen” klik, kom ik weer terug in de bestelling.

Heb alles gecontroleerd en alles staat goed, ook op een mobiel apparaat geprobeerd, maar ook met het zelfde resultaat :-(

Als ik in de voorgaande reacties/vragen lees is dit een veel voorkomend probleem, maar een echte oplossing heb ik nog steeds nergens gevonden, dit gebeurd dus vaak en kost ons als bedrijven geld, doordat we orders missen.

Graag een oplossing.

2 reacties

Badge +2

Goedemiddag Richard, Wat een vervelend probleem. Dit kan weleens voorkomen wanneer je een order wilt plaatsen middels de verzendoptie ‘afhalen bij winkelier’. Wanneer het afhaaladres niet compleet of onjuist is ingevuld onder ‘Instellingen / checkout / verzendopties’, kun je geen afhaalorders afronden. Wellicht ervaar je ditzelfde probleem. Lost dit het voor jou niet op? Zou je jouw vraag dan per mail aan ons kunnen stellen via support@mijnwebwinkel.nl, o.v.v. je winkelnaam? Dan kijken we graag even mee in je webwinkel om het op te lossen!

Nou, helaas.

Ik heb nu mijn eigen adres gebruikt en gekozen voor betalen via factuur, maar nog steeds lukt het niet.

Ik ga jullie wel mailen

Reageer