Is het iemand gelukt succesvol te adverteren via Microsoft Advertising (Bing zoekmachine)? In het bijzonder de Microsoft Shopping advertenties? Ik heb een account aangemaakt en hoopte dat alles eenvoudig te importeren was via Google Shopping, echter lukt dit niet. Ik loop tegen het probleem aan dat ik geen Merchant Center Store kan aanmaken in Microsoft Advertising, ik kan daar simpelweg geen “destination url” selecteren omdat Microsoft volgens mij de domein validatie niet kan uitvoeren. Tevens loop ik tegen het probleem aan dat ik geen tracking voor conversies kan aanmaken. Ik moet dan een code toevoegen aan de site, maar dit gaat uiteraard niet in de gesloten omgeving van Mijnwebwinkel. Is er een omweg om toch te kunnen adverteren op Microsoft en conversietracking toe te kunnen passen?
In een andere topic adviseert Ebbe om Channable te gebruiken maar mijns inziens doet Channable enkel een productfeed genereren. Dat is bij mij het probleem niet, er is een productfeed actief (en ik heb reeds een Channable account) maar ik kan binnen Microsoft Advertising mijn website niet zodoende configureren dat ik succesvol kan adverteren (shopping + mogelijkheid tot conversietracking).