Beste,
een vraagje aan de kassa app gebruikers. Wij gebruiken momenteel een ipad met een 9,7 scherm die mooi past in de izettle stand. Alleen de Ipad draait op iOS 12 (nieuwste versie). Aangeraden door mijnwebwinkel is om een nieuwe te kopen i.v.m. betere performance en andere issues. Hebben we gedaan, maar geen enkele nieuw iPad is nog 9,7 inch qua scherm. 7,9-10,2 en 10,5 en passen dus niet in de Ipad stand van Izettle… pas eind dit jaar komt Izettle met een nieuwe stand voor een 10,2 scherm. Dus kan nu niets.
Wie van jullie heeft met dit zelfde probleem gezeten en heeft een mooie ipad stand gevonden voor een ipad met 10,2 scherm. We willen graag dat de kabel weggewerkt is maar nog wel steeds fatsoenlijk op je balie staat.
Hoor graag jullie ervaringen..
Groeten Dennis
ipad stands
Ik heb voor onze ipad 10.2 de tabdoq tabletstand gekocht. Of dat wat voor je is kan ik natuurlijk niet bepalen. Het is een degelijke stand, alleen hebben ze geen opening voor de aan en uit knop en camera gemaakt. Dat heb ik dus maar zelf gedaan. Uitzetten kan ook via het menu maar dat vind ik zelf niet handig.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.